Bestelling goed en snel geregeld

Prachtig product om te krijgen. Weet niet de duurzaamheid hoelang het mooi blijft

Ok

Ik ben tevreden met product, vind alleen verzendkosten 3,50 voor een baby mutsje in een brief pakket die weeg niks aan hooge kant

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit en je wordt goed op de hoogte gehouden over de verzending.

Precies op tijd voor diploma uitreiking

Geweldige knuffel en snelle bezorging

De geboorte knuffel van mijn zoon! Hij raakt hem nog weleens kwijt en dan bestel ik snel een Nieuwe. Heel leuk lief klein knuffeltje

Ben geappt over fout in eigen bestelling waarna deze op tijd rechtgezet kon worden..

Snelle levering, mooie afwerking

Snelle levering en mooie afwerking.

Mooie kwaliteit en snelle levering

Prachtig resultaat

De broodtrommels en bidons die wij hebben laten bedrukken met onze namen er op zijn erg mooi geworden Prachtig resultaat waarvoor onze dank en voor een schappelijke prijs

Top firma

Bij deze zaak staat service in een hoog vaandel. Snelle levering en goede kwaliteit tassen

Ziet er uit zoals besteld

Product ziet er goed uit, precies zoals verwacht.

Verschillende artikelen besteld. 1 voor 1 waren ze super. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de status. Kom zeker nog eens terug.

Snelle service! Goede prijs kwaliteit.

Mooie stevige rugtas

Rugtas voor mijn kleinzoon. Mooie stevige tas en zoals op voorbeeld. Hij is er heel blij mee

Geweldig tof tasje gekocht

Mooi product veel keus Vrij snel geleverd.

Oké

Levertijd was 1 a 2 werkdagen werd pas 4e dag geleverd.

Al vele malen knuffels en omslagdoeken besteld en altijd zeer tevreden! Snelle levering.

Leuke kadootjes

Leuke kadootjes. Wel prijzig.

Snelle levering, en super mooi

Uitstekend!

Erg mooi product werd erg goed in de hoogte gehouden van de levering! Geweldig!

Mooi product, snelle levering

Gymtasjes zijn qua kleur wat ik had verwacht, ook mooie bedrukking. Levering zoals aangegeven.

Product ziet er goed uit, redelijk snel geleverd ondanks personaliseren. Als het lang meegaat en de bedrukking goed blijft zitten zal ik zeker vaker bestellen/ aanraden!

Super mooii ik ga binnenkort nog 2 laten maken!

Super super mooi offerfeest cadautje binnenkort voor school 2 laten maken voor mijn kidss

Leuke ruime tas

Toont erg groot maar op de rug van mijn zoon, mooi en draagbaar

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM