Goed en snel

Goede levering en snel

Super snelle levering . Goed en stevig ingepakt. Knuffeldoekje met naam ziet er erg leuk uit, voelt aan als goede kwaliteit. Eerste keer dat ik bij kotor kado bestel , ben erg tevreden . Zal in de toekomst zeker opnieuw bestellen :)

Eerder teleurgesteld

Ik heb paar jaar geleden een dekentje. Gekregen voor m'n zoon en ik vond deze heel mooi en zacht. Ik wil hetzelfde dekentje voor m'n nichtje maar tot grote verbazing is het niet hetzelfde. Men zoonnheeft eerder een winterdekentje, nichtje een zomer variant.

Ziet er netjes uit tas gaan lang mee niet snel stuk

Zelfs navraag gedaan omdat we iets vergeten waren om in te vullen, vlotte communicatSnelle levering

Leuk Shirt voor mijn broer besteld, welvergeten de kleur v de opdruk door te geven daar werd door het bedrijf eerst over gecommuniceerd en daarna een snelle levering

Top!!

Top!!

Snel ontvangen. Mooi product

De jarige ontvanger was er erg blij mee.

Snelle, goede levering, en kwaliteit.

In een woord,...uitstekend.

Goed product en snelle levering

Zeer tevreden Goede prijs-kwaliteit verhouding En mooi product en netjes gepersonaliseerd

Zeer goede opvolging

Had per ongeluk mijn bestelling 2x geplaats, kreeg ik een mail of dat bewust was, natuurlijk niet, een fout van mij. Zonder probleem a geannuleerd en geld stond de dag nadien terug op de rekening. Heb al eerder de drinkbussen besteld en die zijn super degelijk, naam staat er na een jaar nog op. Enkel mijn kids hebben de drinkteut stukgebeten. Ik raad deze site zeker aan!!!

Gewoon goed

Snel en goed geleverd.

Rugzak en zwemzak met naam mooi gedaan. Alleen vind het kleiner uitvallen de rugzak en zwemzak dan verwacht.

Snel en product zoals verwacht

Bandjes besteld met naam en telefoonnummer voor onze dochters. Bestellen ging goed, levering was snel en in orde. Tevreden van het product.

Voor herhaling vatbaar.

Snelle levering. Het product voldoet aan de verwachtingen. Tevreden

Goede service en kwaliteit is ook zoals aangegeven

Goede service en prima medewerkers

Snel antwoord op vragen; ook als je meerdere vragen hebt. Goede service met hoe je bestelling kunt invoeren. Snelle levering. Prijs/kwaliteit goed.

Zeer tevreden.

Eenvoudig te bestellen en snelle levering

Mooie kwaliteit voor leuke prijzen.

Mooie kwaliteit voor leuke prijzen. Veel keus.

Netjes gedaan.

Tas met mooie bedrukking voor een redelike prijs. Veel verschillende keuzes in de bedrukking en lettertype en makkelijk te bestellen via de website. En ook snel geleverd.

Helemaal top !!

Top service. En heel prettig en persoonlijk contact. Snelle levering. Goede kwaliteit van product. En ook een fijne prijs. Ik ben zeer tevreden en zal zeker nog 1x iets bestellen en andere mensen adviseren om hier te bestellen.

Snelle levering, mooi cadeau!

Super leuke knuffel voor mijn kleinzoon met zijn naam. Snelle verzending. Top.

Leuk cadeau mooi ingepakt

Goede kwaliteit, snelle levering

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM

(0180) 546346

A proposito di Koter Kado

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire