Mooie fles

Mooie fles met naam erop. Drinkt makkelijk

Mooi konijn

Jammer dat er geen optie is om op de buik te hordeuren.

Hele goede service

Baby badjas en badcape besteld die al binnen drie dagen geleverd waren dus erg snel. Helaas twee badjasjes en geen cape. Binnen een paar minuten antwoord op mijn mail en alles heel snel opgelost. Dikke pluim voor jullie.

Correct en snelle levering

Aanrader

Je krijgt wat je besteld. De cadeautjes zijn zeer goed bevallen. Snelle levering en goed verpakt

Boekentasje ziet er prachtig uit.

Op aanraden van een vriendin hier besteld. We bestelden bandjes met naam en telefoonnummer voor op vakantie. De maattabel gevolgd en klopt perfect. Na 2 dagen kwam de bestelling aan. Top!

Super fijn

De bandjes passen perfect, fijn voor een veiliger gevoel op vakantie met de kids

goede kwaliteit, snelle aflevering

Ik heb een sporttas besteld met naam erop, ziet er heel mooi uit en binnen 1 week geleverd!

top-service

Perfecte service. Op zaterdagavond 3 bedrukte items besteld en op woensdag geleverd. Als het goed is, dan mag dit ook gezegd worden ;)

Prachtig

Mooi afgewerkt en snelle levering

Top.

Snelle levering, mooi product

Snelle levering, goed verpakt en resultaat prima

Snel

Snelle reactie via whatsapp en snelle levering

Bestellen al heel lang bij Koter Kado en zijn altijd dik tevreden!

prima service

Snelle levering. Past door de brievenbus. Duidelijk beschreven wat je koopt, dat is online wel zo prettig.

Leuke knuffel

Dit is een bedrijfscadeau voor de medewerker. Wordt goed ontvangen!

Mooie badjas

Mooie badjas

Snelle levering van een prachtig product

Mijn bestelling werd snel geleverd, zodat de bedrukte schort op tijd binnen was, als kado voor de verjaardag van mijn man. De bbqschort is mooi geworden en van goede en stevige kwaliteit.

Goede kwaliteit

Snelle Levering. heel mooi gebouwduurd en goede kwaliteit. Ben er heel blij mee

Was prima missed allen nu met mijn 2 de bestelling geen korting bon voor een 3 bestelling ?

Heel snelle levering, goede kwaliteit!

Heel veel keuze wat betreft kleur en lettertype. Heel gemakkelijk om te bestellen en snelle levering. Goede kwaliteit van de handdoeken.

Goed en veel keus en duidelijk omschreven

Knuffel met naam zag er goed uit. Ik had het in cadeau in tasje laten verpakken maar ik vindt dat dit tasje wel een maat groter had gekund, knuffel zit nu in tasje en moet je flink aanduwen om hem erin te krijgen. Het oogt een beetje zielig

Een weekendtas en twee sleutelhangers besteld. Helaas zelf niet goed opgelet, ondanks dat ik er meerdere keren naar gekeken heb: ik heb 2 dezelfde sleutelhangers besteld ipv 2 verschillende. Ergens jammer dat dit ook niet door Koter Kado opgemerkt werd, als ik 2 identieke sleutelhangers had gewild had ik wel ‘x2’ aangeklikt ipv 2 dezelfde gemaakt. Het is waarschijnlijk fout gegaan toen ik bij het uiteindelijk resultaat zag dat er automatisch een tasje bij zat. Ik ben terug naar bewerken gegaan om deze eraf te halen.

Top bedrijf

Leuke kraamkadootjes en meer… Súper snelle reactie en levering Voelt als familie!

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM

(0180) 546346

A proposito di Koter Kado

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire