Snelle levering, mooie kwaliteit

Helemaal top!

Mooie t shirt en een hele snelle service .

Snelle sevice

Goede en snelle service

Mooi bandje

Jammer dat het niet goed zichtbaar is cijfers en letters had ik het liefst zwart gekleurd gezien maar de maat klopt precies dus wij verliezen ze niet

Fantastisch, goede kwaliteit en perfect afgewerkt!

Al vaak artikelen besteld hier en altijd tip-top in orde!!

zeee goed, snelle levering

gewoon goed

Ziet er goed uit

Kaye R

Snelle levering, echt goed product! Ik heb altijd voor mijn dochtertje laten maken sinds dat zij heel jong was. Nu nog steeds. Heb ook voor mezelf en mijn man ook laten maken voor onze aankomende vakantie!

Mooie kwaliteit, zag er top uit Perfect als cadeau voor de 1e verjaardag. Supersnel geleverd.

Goed bedrijf

Goed bedrijf Snel geleverd

Geweldig.

Ik had er twee besteld ,en jullie vroegen toch in een bericht of dat klopte super lief.

Hele snelle levering!!!

Ik had gevraagd of hij met spoed kon verzonden worden. Hij was er ook heel snel!! Bedankt

Mooi product en mooi bedrukt

Mooie tas besteld, is eenvoudig om te laten maken. Wordt snel gedrukt en verzonden. Als weekend tas hebben we L besteld, maar dat had best nog een maat groter gemogen. De stof van de tas voelt niet heel dik aan, maar hoop dat we er veel plezier aan gaan hebben.

Het rugzakje ziet er super mooi uit Snelle service. Benieuwen wat mijn nichtje en haar man van dit kraamcadeau vinden Ik vind het zelf top

Hele mooie tas

De tas is heel mooi en viel in de smaak bij kleindochter. Snelle verzending.

Goede en nette service

Zeer nette en vriendelijke service. Wordt geleverd binnen het termijn wat aangegeven wordt.

Teleurstelling

Helaas is de naam erop geplakt en dus na een paar keer wassen niet meer mooi

Mooie tas goed geleverd

Van bestelling tot levering snel en goed geleverd ben er blij mee

Zeer snelle en prima levering. Mooie kado 's. Heel tevreden !

Snel en super cute!

Snel geleverd en de bestelling is echt heel leuk geworden!

Snelle levering en perfect product

Product precies zoals op de website. Goede kwaliteit, super. Ook de levering was zeer snel. Met eigen bedrukking toch zo snel in huis. Zeker een aanrader.

Pakket niet binnengekomen

Pakket niet binnengekomen

Verzorgd. Leuk

Snel en netjes

Snelle service, je wordt goed op de hoogte gehouden en mooi werk!

Heel mooi en handig

Mooi koeltasje om mee te nemen. Kan redelijk wat in alleen een appel is moeilijk daarvoor is hij niet diep genoeg. Redlijk snel geleverd. Vrijdag besteld woe in huis.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM

(0180) 546346

A proposito di Koter Kado

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire