Echt top!

Snelle levering en mooie kwaliteit! Super netjes gedaan zeker een aanrader.

Snel en prachtige handoek plus print

Snelle en perfecte cadeau gevonden

Goed product.

Leuke pietenmuts

Muts van goede kwaliteit, alleen de bedrukking is echt heel slecht erop gemaakt, niet in het midden

De muts is van een goede kwaliteit en de pas vorm is ook echt heel erg fijn. Alleen de bedrukken van de naam zit helemaal niet in het midden, Is echt heel erg slecht, zonde van het geld als het niet mooi in het midden zit. Het wordt wel goed afgehandeld. Ik krijg een nieuwe muts op gestuurd omdat die inderdaad verkeerd was bedrukt

Mooie knuffel en mooi bedruki

Super leuk kado om te geven echt een aanrader.

Helemaal top.

Ik was ergens niet helemaal zeker van. Daarom heb ik ze een email gestuurd. Vrijwel direct kreeg ik een email terug, met de antwoorden. Super fijn contact en ik vond het een snelle verzending! Product ziet er overigens ook super uit.

Snel en goed geleverd

Helemaal leuk

De bestelling ging makkelijk. Ruime keuze uit kleuren/opdruk en lettertype. Bezorging al na 3 dagen. Mooi product, volgens verwachting.

Top geregeld

Nogmaals, alles goed geregeld en verstuurd naar een ander adres met perfecte track en trace.

Snel, vriendelijk en goed!

Plezierige afhandeling en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Geweldige naam overigens!

Uitstekend en snel geleverd

We hadden een bestelling waar spoed achter zat, dat aangegeven bij opmerkingen, en keurig door Koter kado binnen 1 dag verzonden en snel dus in huis.

Hele mooie baby deken

Mooie deken,goede kwaliteit. Snel en netjes geleverd

Super snelle levering , en service

Goede service, snelle levering

Een net afgeleverd product en snel geleverd

Snelle en aardige klantenservice.

Perfect geregeld!

Makkelijk te bestellen, Vlotte levering!

Top kado

Ik heb hier een kado gekocht, super snel aangekomen en precies wat ik wilde.

Super snelle levering, ziet er top uit

Super snelle reactie, levering en product ziet er top uit

Makkelijk bestellen binnen twee dagen in huis en een prachtige tas. Ben heel tevreden

Communicatie was okay nadat gekozen maat niet aanwezig was

Babyslofjes zagen bij ontvangst precies zo uit, en gepersonaliseerd met naam, zoals ik verwacht had. Optie: inpakken in tasje met strik was mooi.

Leuk

Erg klein ooit eerder besteld dacht zelfde te hebben maar nu mij erg vergist

Mooi op tijd geleverd. In standaard winkels was mijn product niet te vinden.

In de standaard winkels was mijn product niet te vinden.

Mooi en snel geleverd

Dinsdag eind van de dag besteld en vrijdag al bezorgd. Ziet er goed uit en de ontvanger vond het ook heel mooi.

Perfect.

Ziet er goed uit en voldoet aan mijn verwachtingen. Ik ben zeer tevreden !

Snel netjes

Ecologieweg 2