Goede kwaliteit en snelle levering

Rugzakje is van goede kwaliteit en was binnen de week geleverd.

Snel ziet er verder goed uit

Zie boven

Helemaal tevreden, goed product , snelle levering

Goede communicatie, snelle levering, Top.

Mooi resultaat

Rappe service en heel mooi afgewerkt.

Tevreden is een groot woord

Vind dat product tegen valt voor de prijs.

Dekentje

Heb een deken laten maken voor onze meid Natuurlijk met spanning gewacht paardagen later kwam die aan echt snel en super mooi mooi roze en super zacht heerlijk kan niet wachten tot onze meid er is dank jullie wel

Troep

Troep niet 1 ster waardig

Klein foutje, super opgelost

Toen ik de knuffel ontving (op tijd, goed verpakt) zat er een raar stukje stof aan het oortje. Na contact met de klantenservice is dit direct netjes opgelost!

Mooie cadeaus, goede kwaliteit, goede en super snelle service

Leuke, mooie cadeaus van goede kwaliteit. Snel bezorgd. Snelle en goede oplossing na contact met de klantenservice. Ik blijf zeker bestellen bij Koter Kado. De persoonlijke cadeaus worden namelijk binnen onze familie- en vriendenkring goed ontvangen. Het levert altijd blije gezichten op. Dus een aanrader!

Super blij mee mooi afgewerkt nie lang moeten wachten Dank u

Perfect tasje

Mooie stof, mooi geborduurd en gewoon heeel erg tevreden.

Bestelling heel laat aangevraagd, volgende dag geleverd. Prijs/kwaliteit aan de hogere kant

Super Snelle levering en een goed product!

Super snel en mooie artikelen

Mooi product, snelle levering

Graag deel ik mijn prettige ervaring. Snel geleverd en precies wat we bedoelden. Bestelproces was ook duidelijk!

Makkelijk bestellen en snel geleverd

N/A

Snelle levering, precies zoals verwacht

Altijd goed

Snelle levering zonder problemen.

Goede service, snelle reactie

Topteam

Probleem werd onmiddellijk opgelost, prima service

Zo'n leuk, lief kraamkado

Ik ben blij met koterkado want ik vind altijd weer een leuk presentje.

Duidelijke website en snelle bevestiging en levering.

Super snelle service!

Ik had het op korte termijn nodig maar dit was geen probleem zelfde dag nog verzonden na een berichtje gestuurd te hebben! Top!

Goede kwaliteit en snelle levering

Precies zoals afgebeeld en heerlijk zacht

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM