inmens veel producten

al tientallen jaren klant bij oriental en tot op de dag van vandaag meer dan tevreden.

Altijd fijn om hier te bestellen. Breed assortiment en netjes op tijd geleverd.

Geweldige service!

Een doos met aziatische producten besteld naar ons adres in Bulgarije. Een week later kwam een doos aan met zeer goed verpakte producten die hier niet verkrijgbaar zijn. Heerlijk om te kunnen koken wat ik in Nederland gewend was. Hartelijk dank voor de goede service!

giga assortiment

Perfect geleverd. Erg veel keuze en niet duur.

aziatisch europa

grote variatie van culinaire en alternatieve producten. Ik mis enkel wel wat meer uitleg over de producten zelf: voor- en nadelen, beschrijving, etc Goed verpakt

Juist en op tijd

Zoals gewoonlijk alles ok

The items came in packed really well, and the frozen items were still frozen. Great that they added more delivery dates now!

Goeie producten,alleen soms jammer dat producten niet op voorraad zijn

Keurig verzorgd

Alles netjes ingepakt, flessen in speciale verpakking. Was ook snel bezorgd. Voor herhaling vatbaar!

Prima eerste ervaringen.

xxxxx

Snel

Gemakkelijk en snel geleverd

Gewoon Kirsten and.

Prettig

Eerste keer besteld afgelopen week, snelle levering, prima verpakt. De prijzen zijn ook goed

Heel veel keus, maar jammer dat er niet beter op de houdbaarheiddatum gelet wordt

Enorme keus aan producten, leuke winkel. Levering ging snel, netjes. Ik had wat kroepoek gekocht, maar ondanks dat het ongebakken is, moet het toch vrij snel op. Dat is een beetje jammer. Maar ik ben zeer tevreden over deze shop

aankoop van koffie

Vlotte afhandeling van mijn bestelling.

Deze winkel heeft het begrepen.

De beschrijvingen en fotos kloppen helemaal en de levering is snel en correct. Gewoon heel erg goed

Goede producten en service Inhoud word goed ingepakt

waar is de levering?

Post.nl zegt "We hebben het bezorgmoment niet gehaald vandaag, sorry." Post.at zegt "Elektronische Auftragsdaten wurden vom Versender übermittelt" Het pakje is dus ergens, maar niet hier. Wat moet ik beoordelen? de slakkenpost?

Verrassing

Ik vond de erg kunstmatige smaak van het kokoswater niet lekker. Peren zonder suiker

Door rustig op de site mijn boodschappen te doen, de perfecte zending, daar wordt ik blij van!

goed op tijd geleverd

Good delivery update

Sometimes can be hard to find the products I need but overall good, and delivery is very smooth.

Gewoon top!!!

Handig bestellen in uw overzichtelijke webshop, supersnelle levering, perfect verpakt in de buurt dicht bij Berlijn, Duitsland – simpelweg onverslaanbaar. Mijn keuken verheugt zich en ik dank jullie voor de eersteklas service!

Alles was goed verpakt

Ietwat hoge verzendkosten maar begrijpelijk als je ziet hoe goed het is verpakt! Rest is perfect!

Geograaf 13

6921EW Duiven