Bestelling ging makkelijk en is op de juiste dag geleverd en het product (Denneschors)was prima in orde. Helemaal top!

Goede potgrond!

De grond is super! Niks op aan te merken. Klein verbeterpuntje. Ik had in de opmerking gezet: Graag op de grond in de voortuin neerzetten. Bij thuiskomst stond het op het looppad. Ik had nog zo'n 20 cm om er langs te lopen. Ik weet alleen niet of dit aan bustotaal ligt of aan de bezorgingsdienst, of de communicatie tussen beiden.

Goed product,snelle levering

Goed bedrijf en goede site

Gied, snel, niet te duur

B

Pallet tuinaarde besteld. Bestellen ging snel en eenvoudig. Vervolgens snel geleverd. Goed product. Voldoet aan de verwachtingen.

Conform presentatie/aanbieding voldaan

Correct product, conform afspraak bezorgd.

Fijne producten en super levering

Goede producten voor een hele goede prijs. De levering is snel en ook fijn dat er gebruik wordt gemaakt van een transporteur die de spullen ook op de juiste plaats wilt zetten

Perfecte afhandeling en goed product.

Perfecte afhandeling en goed product

Zeer goed! Ook after sales!

Zeer goed advies gekregen bij aanschaf. Pelfin's branden erg mooi! Aantal zakken van pallet (Pelfin's) waren niet goed gesealed. Deze zakken zijn vergoed. Zonder gedoe .-) Echt super service! Aanrader voor pre-sales (goed) advies en after sales.

Helemaal goed

Fijn dat je zelf de dag van levering kunt bepalen, zelfs op korte termijn en daarin veel opties worden geboden. De Franse boomschors is van prima kwaliteit, echt een aanrader.

prima product en goedeprijs

alles helemaal prima, snelle levering goede prijs en mooi product aanrader

Top geregeld

Snel. Geleverd door chauffeur netjes geplaatst. Top gewoon!!!

Mooi product voor prima prijs en supersnel geleverd

Heb franse boomschors besteld Mooi product, goede prijs en erg fijn dat je zelf aan kunt geven wanneer je de levering krijgt. Duidelijke track en tracé met tijdvak waarin geleverd word!

Snelle levering en goed product

Goed product voor redelijke prijs

Prima bedrijf om bij te bestellen

Ik heb 2m3 houtsnippers besteld, daar kan ook niet zoveel mis mee gaan :) Geleverd op de dag die ik zelf had gekozen. Prijs/kwaliteit ook prima, hoewel ik het wel heel bijzonder vind dat je toch nog zoveel geld moet betalen voor iets wat ergens anders afval is. Het enige wat beter kan is de bevestiging op de pallet. De chauffeur van transmission heeft het er behoorlijk lastig mee gehad.

Goede bezorging geen zak kapot of beschadigd

Geweldig vriendelijke bezorgster zette de pallet precies waar ik wilde

Helemaal goed

Duidelijk advies. Lijkt prima kwaliteit schors. Snelle levering, alles met een inclusieve prijs. Heel tevreden.

Artikel niet voorradig maar keurig opgelost

De bestelde kruiwagen was helaas niet voorradig. De volgende dag direct een mailtje ontvangen dat hij ook niet snel weer op voorraad zou komen, of ik iets anders wilde bestellen of dat ze het geld terug zouden storten. Een kruiwagen had ik nodig, dus gevraagd of ze een andere konden leveren, en dat was geen probleem. Er was een prijsverschil van +/- €7,- wat zij voor hun rekening hebben genomen en de volgende dag werd hij al geleverd. Dus dikke prima!

Snelle en correcte levering

Een mooi product!

top bedrijf

de prijs kwaliteit is goed. de levering was top geregeld netjes op tijd. dit is niet mijn eerste bestelling en ook niet de laatste.

Snel geleverd.

Bedankt voor de snelle levering, das echt service. Verder goede kwaliteit houtpellets en dennenschors.

Ik ben tevreden

Ik word goed op de hoogte gehouden. En de levering is mooi op tijd

Snelle levering en kwalitatief hoogstaand

Makkelijke website, goede producten en fijne service!

Top, ben er erg blij mee.

Onverwachte bezorging

Prima bedrijf, bestelling ging vlot en zonder problemen. Klein minpuntje met de bezorging, ze bepaken midden in de nacht dat ze de volgende ochtend om 8 uur voor de deur staan. Lastig plannen voor ons. Maar verder netjes bezorgd hoor

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ