Goede prijs en produkt

Prettige telefooncontact en levering Zoals afgesproken. Prima levering via track en trace. Behulpzame chauffeur

Uitstekend.

Moet ik de pallet en de zak nog terug sturen?

Snelle levering en goed beteikbaar

Prima ervaring

Op maandag 2m3 premium frans boomschors besteld, donderdag op aangegeven tijd geleverd, Vriendelijke chauffeur van Transmission heeft op verzoek de big bag bij de poort van de achtertuin neer gezet. Wat mij veel werk bespaart. Top service. Product nog niet echt bekeken, dus nog geen oordeel over product kwaliteit

Super tevreden

Prima Netjes verpakt Op tyd geleverd Gewoon top

Vlotte bezorging

Goede bezorging en goed advies. De geleverde materialen waren goed verpakt dus prima in orde.

Stipte levering, prima kwaliteit potgrond

Uiterst voordelige prijs. Bestelling snel verwerkt. Goede communicatie rondom levering. Keurig verpakt. Bestelling betrof 2,5 m3 bemeste potgrond

Alles was goed geregeld tot en met die voordeur

Online besteld wat voor mij is altijd spannend als ik bij een bedrijf voor het eerste keer bestellen. Meteen een confirmatie via mail en een paar dagen daarna een track en trace mail. Chauffeur was netjes en heel service gericht! Top service

Supersnel en prima prijs

Dinsdag 1000 kilo pelletkorrels besteld en donderdagochtend stond de vrachtwagen al voor de deur. Prima service!

Snelle levering van een prima product.

Het bestellen verliep vlot via de website. Ook was er voldoende keuze voor het leveringsmoment. Een nadeel is (en dat geldt voor meedere leveranciers) dat we nu opgescheept zitten met een pallet waarop de pellets aangeleverd zijn.

Prima pellets en snel geleverd

Duidelijke site, makkelijk bestelproces en snel in huis. Prima dus!

Vlotte levering. Conform afspraak. Ligt inmiddels in de tuin.

Vriendelijk en efficiënt

In korte tijd besloten 6 kuub schors en een regen ton. Zo snel als we het besloten werd het ook geleverd en meedenkend wat altijd goed is.

Mooi spul, op de goede dag geleverd, alleen jammer dat er 9 uur stond aangegeven en ze pas om 12 uur hier waren, maar dat mag de pret niet drukken. Nette chauffeur, zette het precies daar waar ik t wilde hebben, conclusie: goed!

Goed product, snelle bezorging.

De bestelling, een wijnvat, werd zeer snel bezorgd. En een prima product. Doet nu dienst als regenton.

goede grond in hanteerbare zakken op vraagtijd bezorgd

ik bestelde biologische grond op een datum een week na bestelling. Het is prima op de gevraagde dag geleverd. De zakken zijn groot en zwaar maar hanteerbaar en de biologische tuingrond die eruit kwam ziet er prima uit. We gaan zien of het zo groeizaam is als beloofd.

Goeie prijs en snelle levering

Mooie border gemaakt van stapelblokken welke nog gevuld moest worden met potgrond. Tja wat doe je dan? Bestellen en laten leveren! Nooit gedacht dat t zo kon, maar zou t zo weer doen.

Vlotte levering.

1m3 boomschors besteld en heel vlot geleverd voor een scherpe prijs.

Duur en duurzaam maar betrouwbaar en goede communicatie levering.

Zeer tevreden over de kwaliteit boomschors en voor het voorjaar 2024 ga ik waarschijnlijk opnieuw bestellen. Zou mooi zijn als het weer in de aanbieding zou zijn. Fam. J. Pronk

Snel geregeld

De pellets werden snel en heel geleverd. Enig was dat het niet tot de garage geleverd kon worden. Maar dat was al verteld dat het niet gegarandeerd kon worden. Chauffeur heeft wel zijn best gedaan.

Top geregeld.

Maandag een pellet besteld, werd woensdag keurig bezorgd.

Snelle levering, nette chauffeur

Snelle levering en nette chauffeur. Behulpzaam

Snel geleverd voor een mooie prijs.

Ik had 5 kuub potgrond besteld in zakken op pallets. Dat weer supersnel geleverd en was voor een prima prijsje.

Fraaie kwaliteit en vlot geleverd

Volgende dag al bij huis, netjes op de oprit en nu een mooi tuinpad bedekt met >98% houtsnippers, dus goed gezeefd. Een enkele steen of takje in de passende maat natuurlijk nog, maar fraai spul dus.

Super snelle levering

Pellets zien er prima uit (pelletkachel nog niet aan gehad) en zeer snelle levering op de aangevraagde dag.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ