Service is Super goed

İk was specifiek op zoek naar deze merk pellets ( energy pellets ) omdat ik er goede ervaring mee heb en BusTotaal had ze op voorraad en ook voor een goede en eerlijke prijs.

prima prijs, snelle levering en hele goede communicatie

Het is erg lastig een betrouwbare leverancier voor pellets te vinden, maar bustotaal is echt top. Goede prijzen, snelle (planbare) levering en toen er een kleine vertraging was een heldere en fijne communicatie. Dus als je een betrouwbare leverancier nodig hebt dan ben je hier absoluut aan het goede adres!

Besteld en de volgende dag al geleverd. Super. Dank!

Bestelling van de pellets was keurig op tijd

Goede geholpen

Pallets werden tot aan me schuur geleverd. Heel blij mee!

Snel geleverd, goede service!

Het bestellen verliep gemakkelijk. Helaas waren er wel een aantal zakken gescheurd, de verpakking van de zakken lijkt een stuk dunner dan voorheen. Nadat ik hierover contact heb gehad, gaan ze dit doorgeven aan de fabriek en hebben wij een deel terugbetaald gekregen. Super nette en snelle service!

Vlotte levering

Vlot geleverd

Volgens afspraak

Prijs kwaliteit prima. Alles volgens afspraak. Volgend jaar weer mijn pellets bestellen

Makkelijk bestellen. Vraag per mail snel beantwoord. Netjes afgeleverd (stad). Paar zakken kleine gaatjes zonder dat de inhoud eruit viel.

Mooie kwaliteit pellets

De pellets snel en keurig afgeleverd aan huis. Prijs/ kwaliteitverhouding is prima. Een volgende keer bestel ik weer bij Bustotaal

Vriendelijk en meedenkend

Fijn te woord gestaan

Goede ervaring met dit bedrijf!

Prettig contact en een vlotte afhandeling en bezorging.

Netjes op tijd bezorgd zeer tevreden .

Snelle en correcte levering.

Vriendelijke chauffeur die het netjes voor de garagedeur zette.

Gewoon goed

De 2 kuub bigbag houtsnippers stond de volgend dag op de oprit. Lekker snel en de houtsnippers waren van prima kwaliteit. Tweede bestelling volgt snel.

Ondanks dat planning van levering fout was gegaan hebben ze toch nog geleverd op de dag van planning. Geweldig. Goede aarde ook keurig verzorgd

Prima geregeld

Vervoerder komt in tijdslot aan de deur en de pallet staat al onder de carport.

Makkelijk bestellen en leveren

Voor de 1e keer Pelletbrokjes besteld. Makkelijk te bestellen en fijn is dat je de datum van leveren kunt kiezen, ook een paar weken later. Verder niet te veel communicatie over de order, precies goed.

Keurige en vriendelijke bezorging.

Fijne en vriendelijke bezorging, keurig op aangegeven tijd. We gaan zeker weer bestellen, aks het nodig is.

goed, leveringstijden kan beter

Het product is goed. De leverings tijden waren onduidelijk. In een mail wordt verteld dat je de ochtend van de levering een mail ontvangt tussen 8 en 10 uur, om half 12 was de mail er nog niet. Toen maar even gebeld, de levering zou plaatsvinden tussen 14 en 16 uur, geen probleem... vervolgens staat de bigbag om ongeveer om 13 uur op de stoep. Het feit dat ik persoonsgegevens moet delen om een review te komen heb ik de totaal score met 1 ster verlaagd

Alles goed gegaan

goede boomschors en korrekte leveringen

prima levringen

Goede service en komt afspraken na

Mooi product, vriendelijke chauffeur en afhandeling (product was niet meegeleverd) goed geregeld.

Had een bigbag denneschors snippers besteld, je kon ook aangeven welke dag voor bezorging. Ik koos voor op de dag dat de tuinman zou komen,en dat was dan ook mooi optijd. ben er blij mee. Met 2 werkdagen was het binnen

Makkelijk te bestellen en snelle levering!

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ