Snelle en perfecte levering naar eigen wensen

Snelle en perfecte levering. Werd netjes geplaatst op de aangewezen lokatie in de garage.

Snelle levering, alleen jammer dat er 5 zakken kappot waren en al de pellets over de oprit lagen.

Makkelijk te bestellen, goed telefonisch bereikbaar. Transparant, en goede service. De pellets kwamen niet op de aangegeven dag. Ik heb gebeld om te vragen wanneer ze zouden komen. Het werd meteen uitgezocht en de nieuwe bezorgtijd werd doorgegeven. Het werd binnen 2 werkdagen bezorgd, dus best snel.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Dit is de tweede keer dat we bemeste tuinaarde bestelden bij bustotaal. Je kon aangeven wanneer het geleverd werd en de kwaliteit was weer uitstekend

GEWELDIG

niks op aan te merken keurig door bedrijf geplaatst waar ik wilde mijn tuin is super opgeknapt.

Keurig netjes!!

Goed geregeld! Netjes optijd en goede kwaliteit!!

De chauffeur was correct maar een beetje naar de letter ipv de geest: hij had de baal net ietsje op het schorswants kunnen zetten omdat zijn heftruc dan gewoon op verharde weg had gestaan (stoep) en de baal schors niet op de stoep maar net op het pad terecht was gekomen. We vroegen dat wel maar hij deed t niet. Wij vonden dat spijtig omdat je zo’n baal niet op de stoep even kan laten wachten. Hij hè erft ook niet even uitgelegd waarom bv. Daarom ‘goed’

Top service!

Snel en simpel besteld op de website. De transporteur was heel vriendelijk en op tijd. De pallet netjes helemaal met de elektrische pompwagen naar de schuur gereden, hierdoor was het afstapelen en opslaan in no time geregeld! Tevens van de 65 zakken was maar 1 zak beschadigd.

Fifty Fifty

Van de 1m3 big bag die ik heb ontvangen blijft er 50% goed stookhout over. De rest is aanmaak hout. Dit vind ik wel erg tegenvallen, ik wist dat er ook klein hout in de big bag zou zitten...maar zoveel!!

super

super goed en correct geleverd,

Goede kwaliteit en service

Duidelijke website, goede prijzen en snelle service. Zeker een aanrader

Goede potgrond en snelle levering

Goede prijs/kwaliteit en snelle levering.

prima service en komt afspraken na

helaas waren er wel wat zakken onderin kapot, dat had wel even gemeld mogen worden

Vlotte levering.

Communicatie goed, zakken bemeste tuinaarde snel geleverd. Product voldoet aan verwachtingen met één klein minpuntje: verschillende stukjes plastic in de aarde.

Goede en snelle levering.

Mooi product .

Alles volgens afspraak gegaan. !

Vriendelijke chauffeur en netjes op tijd.

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd, product prima in orde. goede prijs!

Prima pellets

Alleen jammer dat de vervoerder niet heeft doorgegeven dat een grote vrachtwagen niet bij mijn voordeur kan komen. De chauffeur heeft zich een breuk gesjouwd met een pelletwagen. Toch gelukt!

Snel geleverd, vriendelijke bezorger.

Superservice

Bestelproces is overzichtelijk en eenvoudig, er kan zelf een leverdatum gekozen worden, duidelijke communicatie over de levering, op tijd geleverd binnen het aangegeven tijdsbestek en vriendelijke en behulpzame chauffeur die het kwam leveren

Snel en goed!

Meerdere keren besteld en altijd goede kwaliteit en snelle bezorging, ik lees op andere reviews dat er veel grote stukken of rommel tussen de schors zou zitten maar die ervaring heb ik helemaal niet.

Top, levering zeer tevreden

Snelle levering en top product

Goed product en snel geleverd.

Onze ervaringen zijn goed, goede producten en snel geleverd.

Goede ervaring, meteen mail na betaling en daarna werd ik goed op de hoogte gehouden van mijn bezorging.

Goede kwaliteit potgrond

Prima levering en goede potgrond veel beter dan van de bekende tuincentrum en een betere prijs.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ