Bustotaal levert snel en voor een goede prijs (goedkoper dan anderen) mooie houtsnippers. Zeer tevreden!

Top kwaliteit boomschors!

Mooie, grote stukken schors. Goed gedroogd en stevig. Bedankt.

vlot en vriendelijk geregeld

Mijn bestelling van een pallet met 66 zakken White Energy pellets verliep soepel. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en de levering op de gewenste datum werd correct uitgevoerd. Prima.

Goed en duidelijke website met mooie producten.

De bestelling die ik gedaan heb is ook precies zo als op de website staat afgebeeld. De bestelling wordt netjes op de datum afgeleverd die je zelf aangeeft.

Snelle en correcte levering. Werden netjes op de gevraagde plek gezet.

Prima schors!

Prima schors zoals omschreven op de site. Ik dacht ivm het weer dat het heel nat werd geleverd maar dat was niet zo. Levering zelf was ook prima!

Goed spul, netjes en op tijd afgeleverd, Heb nu 3 x wat besteld en is prima verlopen.

Volgens afspraak en prima koerier-chauffeur

Netjes

Goede kwaliteit voor een normale prijs

Goede service en goede korrels

Snelle en goed service. Prima kwaliteit pellets

Supersnelle levering van 2m3 franse boomschors. Goed spul ook

Donderdag besteld, vrijdag geleverd. Fatsoenlijk en behulpzaam personeel, de 2 bigbags geplaatst naar wens. Tuin is er weer een stuk mooier van geworden.

Goed product, snel geleverd

Prachtige boomschors, super snel geleverd en goede communicatie. Top bedrijf!

snelle levering, goed produkt

Levering was 2 tot 3 werkdagen. Wij waren blij verrast dat de bestelde kruiwagen de volgende dag al geleverd werd.

Super kwaliteit en snelle levering

product wat geleverd is kan ik nog niet beoordelen

Is uitstekend verlopen

Netjes en vriendelijk personeel De bestelling is heel goed verlopen. Het was op tijd. Wel een aanrader en goed bedrijf

Goede kwaliteit, snel geleverd

Goede kwaliteit en keuze, snel geleverd volgens afspraak

Keurig geleverd

Netjes geleverd op de afgesproken dag, door de vriendelijke chauffeur van Transmission ook nog op de gewenste plek neergezet

Komt afspraken na en vriendelijke bejegening

Makkelijk en snel

Online besteld en binnen 3 dagen thuis geleverd tot in mijn garage. Perfect.

Prima product tegen goede prijs en snelle en goede levering.

Prima producten. Snelle levering. Goede prijs. Aflevering netjes op de gewenste plek gezet.

Vriendelijk contact klantenservice, prima product en aardige chauffeuse bij levering.

Voor het eerst bestelt top !! En veilig

Betrouwbaar en doen wat ze zeggen

Bestelling geplaatst, snelle reactie en overzichtelijk in de communicatie. Helaas met het transport ging het mis door de transporteur maar dat is netjes opgelost. Goed bereikbaar en snel in reactie. Zoals het hoort.

Prima tuinaarde, snel geleverd tot op de precieze plek.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ