Goed contact met Mark.

goede pellets en snel bezorgd. zo van de vrachtwagen met de pompkar in de blokhut.

Fijn product en aan te bevelen als je eens iets anders wil dan kiezel!

Fijn product en precies wat de bedoeling was voor in onze tuin. Snelle levering met vriendelijke chauffeur van de firma Transmission (Weert). Product is zeker aan te bevelen. TOP.

Teleurstelling, maar klachten zijn goed en vriendelijk afgehandeld

Kocht twee big bags haardhout. Er zaten 7 korte veel te dikke balken in die nog door de kloofmachine moeten. Het aantal stukken hout dat zo in de kachel kan is klein. Veel brokjes hout ook van 3 x 3 cm of 4 x 4. Het valt ook niet te stapelen. Verder veel kleine, tot zeer kleine stukjes. Dan heb ik het over 1 cm dik en 3 tot 10 cm lang. Heb ook tien emmers (10 liter emmer!) houtgruis en houtstof weg moeten gooien. AANVULLENDE INFO! Contact gehad met Bustotaal over mijn klachten en ze hebben geld van de eerste bigbag teruggestort. De inhoud van de tweede bigbag is beter, Vertrouwen is hersteld!

Uiterst positief

Snel en makkelijk de bestelling kunnen plaatsen. Aflevering helemaal top. Super vriendelijke chauffeur die de pallet met potgrond kwam afleveren. Mag ook wel eens gezegd worden!

Mooi product.

Goed geholpen en prima servicce

PRIMA

correcte levering, goede kwaliteit.

Snelle levering voor een redelijke prijs.

Goede ervaringen mee.

Snelle levering en een goede prijs/kwaliteit

Net bedrijf vriendelijke medewerkers en goed spul , zeer betroubaar.

Snelle levering en goede communicatie!

Super bedrijf!!

5 weken geleden op zoek naar hout schors voor in mijn borders. Na een teleurstelling bij de hornbach toch maar online gaan zoeken. Tot mijn verbazing een dorp verderop pallet levering. Gebeld en gevraagd hoe snel ze konden leveren. Ik geloof vrijdag eind van de middag besteld en het werd maandag geleverd, dit Ivm het weekend wat er tussen zit. Na een paar weken was het schors toch niet wat ik ervan verwacht had. Het composteerde enorm snel, achteraf een bekend “probleem” van deze soort schors. Na een fijn gesprek met het bedrijf denken ze mee aan een oplossing en hebben ze mij een super oplossing aangeboden. Ik zou 100% zeker volgend keer weer bestellen als het nodig is om de borders aan te vullen.

Bestelling precies mijn verwachtingen.

Uitstekende service en snel geleverd

Geleverd naar verwachting

Ik kreeg op tijd een status update. Netjes neergezet en product doet aan verwachtingen

Betrouwbare indruk van deze leverancier.

Franse boomschors excellent gekocht. Product en levering conform de beschrijving; net product en een prima traject van aflevering.

Goede service.

Aanvankelijk dezelfde ervaring als de andere reviewer met veel kleine stukjes hout. Na contact met bustotaal is er kosteloos een hoeveelheid grotere stukken bijgeleverd. Goede service van bustotaal.

Super geleverd en precies volgens afspraak

De levering ging precies volgens afspraak , er waren er een paar zakken stuk maar die werden binnen 24 uur vergoed .

Mooie aanbieding

Bustotaal Had een vraag werd netjes beantwoord , besteld was toevallig ook nog een tijdelijke aanbieding en werd zeer snel geleverd , en netjes op zijn plaats neergezet , echt top één aanrader

Topproduct, goed levering.

Super pellets, keurig geleverd.

Tweede keer besteld. Tweede keer blij

Optijd geleverd. Goede prijs kwaliteit verhouding. Gewoon prima en zeer tevreden!!!

Snelle en goede service. Goede prijs kwaliteit verhouding. Materiaal wordt op de gewenste plek neergezet. Kortom : aanrader

Keurig volgens afspraak geleverd op een pallet

Mooie kwaliteit boomschors!

Snelle levering, mooie fijngezeefde schors

top

op tijd, en mooi spul