Goed product en geleverd volgens afspraak

Een gemakkelijke manier van bestellen en betalen, een goed product en op de gewenste tijd geleverd.

Oké

De pallet met boomschors werd op aangegeven dag en tijdstip bezorgd. Prima service, duidelijke communicatie en goede kwaliteit van de boomschors. Wij hebben er veel plezier van!

Prima service!

Bestelling gedaan en keurig op tijd afgeleverd op de plek die ik aanwees. Top!

Netjes volgens afspraak geleverd.

De Franse schors is netjes optijd volgens afspraak geleverd. De Schors is zijn groter dan de genoemde 20 tot 40mm, maar het werkt ook.

Na wat strubbelingen betreffende het transport, alles na 1 telefoontje goed geregeld

Netjes

Dikke prima!

Besteld voor de 1e keer bij deze firma. Prima levering!

Prima levering en een goed product

Zie boven

Vlotte levering

Vlotte levering van de pellets.

Nee niet meer !

Levering was niet op tijd . Vrijdag tussen 9.00 en 11.00 werd Maandag . Ben vrijdagochtend thuis gebleven tot 13.00 daarna gemaild kreeg om 16.00 antwoord dat het niet op vrijdag meer kwam maar op maandag ochtend . Als ik vrijdag de link gebruikte gaf het ook aan vrijdag leveren chauffeur onderweg . Dus het weekend daar niet mee kunnen werken en de vrijdagochtend ook thuis gebleven balen dus . Geen compensatie .

Pellet’s zijn goed

Goede pellet’s en wederom snel geleverd Jammer dat er weer 5 kapotte zakken tussen zitten

Na bestelling keurig op tijd afgeleverd.

Op tijd geleverd alleen de pallet was niet zo goed gepakt als de 1 e zending. De zakken waren vanaf de helft naar 1 kant overhevelt waardoor hij met op pakken met een pallet wagen om valt. Er zaten geen spanbanden over de zakken.

Goed product en snelle levering.

Regelmatig bij bustotaal bestellingen gedaan en altijd snel geleverd. Producten die we besteld hebben zijn van goede kwaliteit.

Goed product goede service

Twee dagen nadat wij het besteld hadden kregen we twee bigbags bemeste tuingrond. Mooi product, precies wat we nodig hadden!

Snel geleverd net geen 10 want waren 2 zakken gescheurd

Snel geleverd net geen 10 want waren 2 zakken

Goed product en fijn contact

Het is vandaag gebracht, heel vriendelijk en werd gevraagd waar ik het hebben wou, fantastisch. Ook online ging alles vlot en duidelijk. Het product is precies als verwacht. Beveel het zeker aan.

Vriendelijk maar rommelig

Bezorgd werd 900 kg houtpellets. Er bleken nogal wat zakken pellets gescheurd te zijn, deels door het transport, deels doordat schroeven uit de pallet sommige zakken openscheurden. Ook was de vorkheftruck niet in staat de lading ook maar over het kleinste drempeltje te tillen, dit gaf gedoe en uiteindelijk moest ik de pallet met de hand overladen naar de schuur. Tip: kies een kooiaapje die een pallet wat hoger dan vijf centimeter kan tillen. Erg vriendelijke en kundige chauffeeur die de vrachtwagen probleemloos door smalle straatjes naar mijn huis manouvreerde.

Erg goed

Zeer snelle, correcte levering, verbeterd qua in/verpakken

Snel en zorgeloze levering tot aan mijn voordeur!

Uitstekende service van beginning tot het eind. Snelle levering en keurig afgeleverd tot aan de voordeur

Alles zoals afgesproken.

Onderaan waren in een paar zakken gaten ontstaan. Maar gelukkig niet zo groot, zodat we ze dicht konden tapen.

Snelle levering conform afspraak

Binnen 3 dagen in huis, geweldig!

Perfectie ten top

Keurig op tijd. Goed verpakt. Top geeegeld.

Snelle levering, goede prijs

Zie boven

Duidelijke site, snelle levering en op tijd, goede prijs en goede kwaliteit houtschors.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ