Snel geleverd en prima kwaliteit!

2+1kuub schors besteld. Moest helaas in 2 leveringen, maar communicatie was duidelijk en levering alsnog snel voor elkaar. Zou er zo weer bestellen.

prima ervaring, correct en geleverd op de gewenste dag

Prima levering van pellets, fijn onder de carport weggezet door de leverancier.

Duidelijke communicatie

Heldere website, eenvoudig keuze maken. Bezorging goed gecommuniceerd. Snel antwoord op vraag.

Goede klantenservice, bestelling perfect afgehandeld

Mijn vragen en verzoeken werden via chat goed en volledig beantwoord, zelfs werd alternatief voor levering aangeboden. Bestelling werd correct geleverd en afgehandeld.

Aanrader

1 Pallet Pelfin pellets gekocht. Prima levering en goed verzorgd.

niet geleverd

eerst geen bevestiging per mail over de bestelling, moest bellen. daarna grote problemen met de vervoerder. uiteindelijk heeft de vervoerder geweigerd om te leveren. de hele bestelling geannuleerd (: de communicatie met de medewerkers is prima, alleen zonder beoogd resultaat

Betrouwbaar

Bij Bustotaal weet je precies waar je aan toe bent. Ook de aflevering werd zeer klantvriendelijk door het vervoersbedrijf afgehandeld.

Besteling geplaats en snel geleverd . Bezorger was vriendelijk en heeft zelfs mee geholpen de bestelling naar zn plek te brengen .

Leuke aanbieding en snel geleverd

Goed en snel geleverd

Snelle levering volgens afspraak

Levering volgens afspraak. Materiaal, boomschors, ziet er goed uit. Levering in zakken is ook makkelijk te verwerken.

Goede prijs (mei 2023) en correcte levering.

Klein akkefietje maar dat is keurig opgelost. Goede service en communicatie. Wij hebben onze leverancier gevonden.

Top Service

Pallet tuinaarde geleverd zoals afgesproken. Het was een beetje moeilijk om pallet in de garage te zetten, maar de bezorger lukte het. Super , dankje bustotaal en transmission

Snelle levering, zeer mooi product

Snelle levering, zeer aardige bezorger en het resultaat is schitterend!

Stipt op tijd geleverd top producten

Goede tuin aarde en volgens afspraak geleverd

Goede kwaliteit

Snel geleverd, en netjes op de afgesproken dag. Mooi Frans boomschors, ruikt heerlijk!

Snelle levering, betaalbaar, erg mooi boomschors!

Zeer tevreden met de 2m3 aan boomschors die is geleverd. In 45 minuten had ik het verspreid over de tuin en het ziet er top uit. Bedankt!

Kort en krachtig… goed

Na probleem met online bestellen even gebeld. Netjes geholpen en door medewerker de bestelling aangenomen van twee pellets. Thuis netjes afgeleverd. Ik bestel weer bij BUS.

Keurig afgeleverd en op gevraagde plek gezet.

Wederom prima product voor nette prijs.

Deze bodembedekker is fijn te verwerken. Vlot geleverd. Prima kwaliteit.

Correct en snel geleverd.

Correct en snel geleverd.

Bezorging niet op tijd, geen reactie na verzoek tot contact

Tuinaarde besteld bij Bustotaal, helaas was de bezorging dra-ma-tisch. Bustotaal legde de schuld bij de bezorger waaraan hun het hadden afgegeven (Transmission) €200+ aan graszoden verpest omdat Bustotaal het aarde veel te laat heeft geleverd. Op 3 mei zou het geleverd worden, kreeg ook netjes een bericht dat het 3 mei geleverd zou worden. Dat was via de website zo aangevraagd en op basis hier van mijn graszoden besteld. Helaas op 3 mei werd alleen de graszoden geleverd. De medewerker transport van Bustotaal beloofde mij dat ik 4 mei de eerste zou zijn op de route. En ja hoor, 4 mei.. wachten, wachten, wachten… ik maar weer bellen. Oh ja ik heb even gebeld en het wordt morgen (mei geleverd) als eerste op de route. De statusupdate bij de bezorger hing nog altijd op ‘fout’ en gaf geen statusupdate. Toen werd het op 5 mei laat in de middag pas bezorgd en waren de zoden helemaal verpest door alle zware regenval. Ik eis een tegemoetkoming van de graszoden of de betaling van de aarde te laten vervallen. Al het contact richting Bustotaal moest vanuit mij komen, zelf was er geen initiatief. Bestelling #160036237

Alles zoals verwacht

Onze eerste ervaring met boomschors was deze. Heeft ons niet teleurgesteld en wij zullen eind van de zomer nog een keer bestellen

Snel geleverd, door een nette en vriendelijke chauffeur

Enorm snelle levering na de bestelling.

Bestelling tot in de tuin afgeleverd en snel.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ