Snelle levering, prima product.

good and fast

good quality compost and price, really fast delivery

Snel vriendelijk en betaalbaar

De bigbag stond precies waar ik hem wilde hebben

Goede prijs en zeer snelle levering

Een goede prijs/ kwaliteit verhouding voor de franse boomschors en zeer snel geleverd.

Prima Franse boomschors

Helaas werd de schors een dag later bezorgd dan verwacht, maar met het product zijn we zeer tevreden. Een m3 Franse boomschors voor tuinpaadjes besteld. Ziet er prima uit, mooi product voor een concurrerende prijs.

Vrij veel glasscherven in grond

Transport was prima. Verpakking ook. Grond is wat ik kan zien ook goed maar vervelend dat er vrij veel glas in zit. Grond is om stuk gazon aan te leggen. Ik moet er niet aan denken als mijn zoontjes van 4 en 2 met hun blote voetjes in een glasscherf trappen.

Deco houtsnippers

Levering op gewenste dag. Top kwaliteit

Heel tevreden.

Zeer snelle levering op de aangewezen plaats. Goedkoper dan de concurrentie en een prima kwaliteit Franse boomschors in grote 2 kuub big bag neergezet! Uitstekend. Meteen nog een besteld vanwege de goede kwaliteit en betrouwbaarheid. Aanrader!!

Zeer positieve ervaring

Snelle en vlotte levering

Snelle service, uitstekende levering

Goedkoop maar waardeloos gesealde zakken.

Levering volgens afspraak. De prijs was ook prima. Maar de verpakking was zo slecht geseald dat de helft van de zakken pellets verloor nog vóór je ze oppakte. Een rol ductape gebruikt (en twee maal zoveel tijd als normaal). Aan het verzoek om een beoordeling staat aan het eind: neem vooral contact op als er iets niet in orde is. De dag van levering dit probleem gemeld per email. Niets gehoord. Nog niet eens Sorry!

Geleverde goederen precies wat we bestelden. Top.

Top.

Perfect!

Voldoet volledig aan de verwachtingen en mooie kwaliteit schors!

Houtsnippers

Levering op gewenste datum, behulpzame chauffeur en fijn produkt

Goed en professioneel bedrijf.

Tot 3 keer toe 50 zakken potgrond besteld. Alles keurig en optijd geleverd gekregen. Bij opmerkingen had ik gevraagd, om mij te contacten zodra de chauffeur voor de deur stond. En ook dit hebben zij keurig gedaan.

Snel en accuraat geleverd

Prima, kwaliteit kon iets beter

Netjes geleverd

Op de dag van de planning keurig binnen het tijdslot geleverd.

Super geregeld en prima bezorging.

uitstekend

voor de 2e keer franse boomschors premium gekocht. Heel goede kwaliteit en snel geleverd.

Na leveringsproblemen alles keurig opgelost

Onze levering kwam maar niet, maar het leveringsprobleem lag bij de vervoerder (werd me verteld). Ondanks dat zijn ze me wel tegemoetgekomen. En daarom een goede beoordeling, want als alles goed gaat is het logisch, maar als er iets misgaat gaat het erom hoe ga je als bedrijf ermee om richting je klant en geef je dan thuis. En dat hebben ze laten zien!

Super snel, dat je eigen datum direct kan kiezen.

Goede contact via email, netjes de bestelling afgeleverd. Toppie.

prima en snelle levering

Witte pellets voor een goede prijs met een snelle en goede levering

Snelle goeie levering voor een schappelijke prijs

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ