prima en snelle levering

Witte pellets voor een goede prijs met een snelle en goede levering

Snelle goeie levering voor een schappelijke prijs

Goed geregeld

Waar voor je geld

Teleurstellend

In tegenstelling tot de levering van een paar jaar terug, dit jaar half vergane houtsnippers

op tijd en duidelijk

Snelle len goede informatie tijdens levering

1 zak was stuk gegaan door de pompwagen verder was de pallet keurig verpakt. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Super geregeld.

Goede qualiteit en prima bezorging.

Wel oké, helaas geen kilo's per zak vermeldt

gelieve kilo's per zak vermelden en de levering is niet conform de website

Snelle bezorging

Snelle levering scherpe prijs

Heel blij mee mijn tuintje ziet er weer mooi uit

Makkelijk en snel

En prima spul. Volgende keer weer hier bestellen!

Super snelle levering. En werd netjes op de plaats gereden.

Leveren zoals beloofd en je krijgt wat je besteld!

Snel geleverd product. Probleem werd snel en prettig opgelost.

Keurig op tijd geleverd. Helaas waren de schorsbrokken groter dan ik had verwacht. Bustotaal heeft dit supersnel en prettig opgelost. Dat geeft vertrouwen in dit bedrijf.

Goede service en snelle levering

Goede ervaring

Snelle levering van de pellets en ze werden in overleg met de chauffeur netjes op de oprit geplaatst mits de oprit niet te hoog is i.v.m een elektrische palletwagen.

Helemaal prima!

Houtsnippers zijn op de afgesproken dag bezorgd. Heel tevreden over de houtsnippers.

Geleverd conform afspraak

Geleverd conform afspraak

Niet goed geïnformeerd over uitgestelde leverdatum

Producten besteld, later laten afleveren. Op de dag van de aflevering kreeg ik bericht dat het die dag verstuurd was. Bij navraag bleek het helemaal niet verstuurd omdat er geen voorraad was. Ik snap dat er wel eens iets mis kan gaan, maar verwacht ook dat ik goed op de hoogte wordt gehouden. Immers mijn planning is er ook op afgestemd. toen er weer werd uitgeleverd kreeg ik alles conform (nieuwe) afspraak en is er ook netjes geleverd. Vandaar wel een aanbeveling

Gewoon prima

Ze hebben geleverd wat ze zeiden. Alles op tijd en wel

Probleemloze bestelling en bezorging, top

Probleemloze bestelling en keurig op tijd afgeleverd. De bezorger plaatste de pellets op de plek die ik zelf mocht aangeven. Kortom: Top!

2 m3 boomschors besteld. Woensdag besteld, donderdag al geleverd.

2 m3 boomschors besteld. Woensdag besteld, donderdag al geleverd.

Noors split besteld, ik ben tevreden over de service en de kwaliteit van het product.

Volgens de afspraak, gratis en op tijd geleverd op het aangegeven adres.

Netjes geleverd volgens afspraak

Omdat ze niet in de garage gelegd konde worden, heb ik ze zelf een voor een in de garage gelegd. Omdat het langwerpige zakken zijn ,liggen ze het zelfde als op de pallet. Super. Alleen jammer dat er 2 zakken stuk waren.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ