prijs, prestatie

Top product met top service

Super vriendelijk, goed bereikbaar, denken mee, snelle levering, en goeie kwaliteit korrels dus niet lang zoeken maar bij Bustotaal boeken

Zeer goed telefonisch geholpen.

Binnen 2 werkdagen was het product geleverd. Telefonisch was ik zeer goed geholpen. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Snelle levering, goede kwaliteit houtsnippers.

Mooie houtsnippers, die snel geleverd zijn. Goede communicatie over de levering. Kortom uitstekend!

Super geregeld

Prima ervaring. Snel en goed geregeld

Nette mensen maar matige planning/ transport ervaring

Bestellen is eenvoudig. Telefonisch contact ook prima. Product mooi. Maar planning en levering ging drie keer mis.

slechte levering

witte pellets besteld en ik krijg bruine pellets. Jammer.

Maandag besteld en dinsdag al geleverd! Super

De scherpste prijs en snelste levering

Levering binnen 2 dagen, erg tevreden

Snel, goed en keurige aflevering

Goede service en snelle levering.

Vanaf het moment van bestellen is in overleg met het bedrijf de leverdatum geregeld. De info betreffende dag en tijd van levering ging bijzonder goed.

uitstekend

goede service

Gewoon netjes

2 dagen na bestelling geleverd , is gewoon netjes

Mooie boomschors, een aanwinst voor de tuin!

Mooie boomschors. Ziet er mooi uit in de tuin. Ton

Uitstekend!

Pellets online besteld. Keurige bevestiging met uitleg over verzending en bijbehorende track en trace ontvangen. Werd vervolgens conform afspraak op tijd geleverd en netjes daar neergezet waar ik het hebben wilde. Een pallet vol, zonder beschadigingen. Prima!

Snelle en goede levering en nette communicatie!

Snelle en goede levering en nette communicatie!

weer een ervaring rijker dank zij bustotaal.

Ja mijn ervaring is positief honderd procent. Alles klopte goed geregeld. en heel netjes thuis bezorgd. en alles op tijd. Heel veel dank. Albert.

Prachtige kwaliteit Frans boomschors!

Heel blij mee :-)

snelle levering alles ok

snelle levering alles ok

Ze doen wat zeggen!

Goede kwaliteit pellets voor een goede prijs én voordelig thuisbezorgd.

Goede kwaliteit pellets voor een goede prijs én voordelig thuisbezorgd, ook in het midden van Nederland.

uitstekend

2 m3 boomschors besteld voor mijn vrouw: die wil een nette tuin. na een paar dagen geleverd. vrouw heel tevreden over de kwaliteit ervan: geen rotzooi (wat je wel vaak tegenkomt). Bustotaal is telefonisch goed bereikbaar: ze hadden maar 1,5 m3 geleverd. Gebeld, mail gestuurd, volgende dag geregeld dat de rest ook komt en duidelijke uitleg wat er mis is gegaan. Foutje moet kunnen, als het maar snel wordt hersteld. Kortom: ik ben een heel tevreden mens en de bereikbaarheid, snelheid en klantvriendelijkheid van Bustotaal is een warm bad. Ik heb dit jaar zo vaak het tegenovergestelde meegmaakt..

Product als beschreven en zeer snel geleverd.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ