Prima kwaliteit en netjes optijd bezorgt

heel goed en snel

goed producten

De geleverde producten zijn in orde, alleen heeft de transporteur niet gemeld wanneer zij zouden leveren. Zij stonden dus op de stoep toen wij niet thuis waren. Wel keuring bij het hek geplaatst.

Geweldig en snel geholpen door Bustotaal. De chauffeur blonk uit in klantvriendelijkheid!

Duidelijk en goede prijs.

Snel en duidelijk en een erg goede prijs.

Snel

Bestelling super snel geleverd, top!

Matig, er zijn zeker verbeter punten

Bestellen en betalen gaat eenvoudig. Er wordt niet gereageerd op een vraag via de mail. Er is geen track en trace, dus de chauffeur staat onaangekondigd voor de deur bij mijn vrouw. 2 zakken zijn kapot en deels leeggelopen. Volgens de chauffeur is dit normaal.

Correct en snel

Snelle en correcte levering. Een half uurtje voor aankomst werd ik door de chauffeur gebeld (had ik om verzocht), zodat ik zeker wist dat er iemand thuis zou zijn. Pallet met pellets tot op de oprit gebracht. Goed verpakt, al was er bij het laden wat misgegaan zodat enkele zakken lek waren. De chauffeur wees daar op en bood namens het bedrijf zijn excuses daarvoor aan. Dat laatste was niet nodig geweest, maar laat zien hoe correct deze order is afgehandeld. Absolute topklasse!

Correcte aflevering. Prima boomschors

Snel en goed geleverd

Zal hier zeker weer kopen

Zonder problemen besteld geplaatst

Zonder problemen besteld geplaatst en correct geleverd goede communicatie dit bedrijf is geen cowboy Correcte levering door transporteur

ondanks de prijs waar bus totaal niets aan kan doen zijn we tevreden over de levering, enigste minpuntje waren de 7 kapotte zakken onderop de pallet, wellicht transportschade. erf lag onder de pallets na verplaatsing

Mooi product en goede levering

Mooie snippers voor paden en als mulch bij struiken en bomen; heel tevreden met het mooie resultaat. De snippers zijn verschillend van grootte en vorm, wat een natuurlijk ogend resultaat geeft. Wel zijn de snippers redelijk `vierkant’ zodat er weinig scherpe punten zijn (een voordeel als je bijv. met slippers over het snipperpad wilt lopen). De 2m^3 bigbags zijn vrij hoog en daardoor erg handig bij het overhevelen naar een kruiwagen. Wegens wegwerkzaamheden kon de bezorger met de vrachtwagen niet in de straat komen, maar een goede oplossing werd snel gevonden.

Op tijd en netjes afgeleverd

Product voldoet prima, enige minpuntje: onze bestelling van houtsnippers bevatte nog wel een paar grotere stukken tak/hout, maar dat kan te maken hebben met de klasse die we besteld hebben.

Snelle levering en probleem snel opgelost

990 kg witte pellets in stevige zakken binnen 2 dagen geleverd. Helaas waren er een aantal zakken beschadigd tijdens het transport en dit is heel netjes opgelost door bustotaal.nl.

Adequate service en goede kwaliteit snippers

Adequate service en goede kwaliteit snippers

Netjes neergezet

Ik had verwacht dat dit allemaal grote stukken schors zouden zijn, maar zaten ook flink wat kleine bij, met takjes en bladeren. Verder genoeg voor wat ik nodig had

Probleemloze bestelling en snelle levering

De bestelling verliep goed en de levering was snel. Minpuntje ligt bij de vervoerder die met zo'n kleine palletheffer niet zachtere ondergrond (de berm) kan komen omdat die dan vast komt te zitten. Zijn daar echt geen betere methoden voor? Even twee planken neerleggen? De chauffeur was niet echt behulpzaam en dumpte de de pallet met BigBag lavasplit half op de weg.

Betrouwbaar en hele snelle levering

Betrouwbaar en hele snelle levering.

Goede snelle service

Savonds een pellet pellets besteld, volgende middag konden we ze al in de schuur stapelen. Behalve de prijs (waar jullie ook niks aan kunnen doen, dubbele van een half jaar geleden)echt super tevreden.

Soepel geregeld

Binnen enkele dagen bestelling in huis. Echter transporteur gaf geen bericht vooraf van levering

Goeie kwaliteit pellets

Goeie pellets branden zeer schoon en fel Heb de kachel moeten afstellen op minder verbruik

Snelle levering, aardige bezorger die met steekkar de zakken van 2 kuub over de oprit achter het huis kon krijgen. Geweldig.

Snelle levering en goeie kwaliteit

Onze bestelling was snel geleverd en op gewenste locatie in de tuin neer gezet, top! Ook ziet het product er goed uit, goeie kwaliteit.

Perfecte pellets

De pellets branden perfect geen geur. De levering is snel

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ