Prima en snelle levering

Betrouwbaar bedrijf met snelle levering.

Zeer snelle bezorging van bestelde producten

Zeer snelle bezorging van bestelde producten. Eerst dacht ik, bustotaal? Is dat wel betrouwbaar? Maar ism de Paypal mogelijkheid en de betrouwbare snelle levering kan ik ze aanraden

Goede klantenservice!

Helaas ging onze levering niet helemaal goed. Gelukkig is hier heel adequaat op gereageerd en ruimhartig opgelost! Topservice (die je lang niet overal ziet!)

top en snel geregeld

snel geregeld

Bezorging niet goed gegaan

Via de mail en telefonisch aangegeven dat ik de pellets op een bepaalde tijd/dagdeel bezorgde wilde hebben maar hier is niet op geanticipeerd en in de middag stonden de pellets op de stoep. Hierna nog mailcontact over gehad maar helaas niets mee gedaan.

Levering op tijd

De pellets zijn wel heel erg duur geworden 3 zoveel als vorig jaar Ik hoop dat het geen strenge winter word

Pellets zijn goed maar…

Er waren een aantal zakken kapot maar men had niet de juiste kwaliteit van de zakken gebruikt, dit zou nu opgelost zijn.

Mooi product ontvangen. Goede service

Snel en correct geleverd

Mooie houtsnippers zonder vervuiling van o.a. schors.

Voldoet aan verwachting

Chauffeur heel vriendelijk en behulpzaam. Ik kan er weer een winter tegen. Ervaring met de houtpellets zelf heb ik (met 30 graden buiten) uiteraard nog niet.

Zeer prettig geholpen, perfecte service!

Ik ben keurig aan de telefoon geholpen op mijn vraag en de service is perfect! Heel blij mee.

Top bedrijf .

Mooie Franse boomschors opgeleverd. Prijs verhouding ook goed . Goed geholpen .

Prima snelle levering, ook de nazorg omdat er enkele producten ontbraken

Snelle levering van de bestelde Franse boomschors met worteldoek. Bij levering bleek niet alle bestelde worteldoek aanwezig te zijn. Via de chatbox contact opgenomen en de ontbrekende spullen werden direct nageleverd zonder poespas. Toppie

Voldoet aan de verwachting

Voldoet aan de verwachting. Netjes en op tijd geleverd.

perfect

Goedkoop goede kwaliteit en snelle en goede levering

Tegenvaller

De geleverde boomschors bevat veel puin i.p.v. stukjes boomschors. Erg jammer.

super snel en goede kwaliteit

Geen marketing verhaaltjes. Gewoon goed spul en snel geleverd. Top product

snel en goed

snelle levering, goed product en heel fijn dat het inclusief bezorgkosten is!

Uitstekende service!

Mijn bestelling werd wederom weer vlot geleverd, netjes gebeld door de chauffeur over de levering, enorm tevreden!!

Super snel en goed afgeleverd

Volgende ronde wordt weer bij bus totaal besteld

Goed geregeld

Online 2 kuub Franse boomschors besteld. 2 dagen later perfect afgeleverd. De schors is heel mooi.

Vlotte levering, uitstekend product

Prijs aan de hoge kant.

Grind dat ik nodig had, zeer vlot en op tijd geleverd.

Ik heb tot nu toe nooit met de koop van grind te maken gehad. Bustotaal maakte me het gemakkelijk om een goede keuze maken.

Prima serviceafhandeling na melding van klacht.

Toppy geen hele zin voor nodig

Snelle levering en afhandeling echt super

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ