Goed product, aantrekkelijk geprijsd en snelle bezorging

Makkelijk te bestellen via website. Product is helder omschreven en leuk geprijsd. Snelle bezorging en werd op de gewenste plek neergezet.

Wij hebben houtsnippers besteld bij Bustotaal. Bestellen is makkelijk, informatievoorziening heel goed en er wordt snel geleverd. Zeer tevreden!

Zo snel en mooi man. Mijn tuin is weer super schoon

Snelle levering en goed product

Houtsnippers zijn snel geleverd en waren van goede kwaliteit. De stukken waren niet te groot of te klein, precies goed. Onze tuin is er enorm van opgeknapt

Netjes op tijd geleverd

Ik heb bemeste grond besteld. 1m2 in een Big Bang. …. Prima op tijd geleverd. Mooi zand dank jullie wel

Zoals je het zou willen,

Transparant, makkelijk contact te leggen en bezorging (op moestuincomplex) makkelijk af te spreken. Alles klopte. Fijn!!

Vlot, compleet en top kwaliteit

Uitstekende website, prima prijzen, snelle levering en bovenal een product dat kwalitatief exact is zoals beschreven! Misschien zelfs nog wat beter. In dit geval ging het om een kuub premium kwaliteit boomschors. Het ligt er prachtig bij ennis duidelijk van betere kwaliteit dan de reg. Cheers

Afspraak is, en blijkt ook in de praktijk, afspraak.

Info per telefoon, daarna nog even surfen en bestelling geplaatst. Deze is door Bustotaal bevestigd. Een dag later werd 1000 kg in zakken van 15 kg gebracht. Geweldig.

Gisteren besteld, vandaag door transmission bezorgd. Top.

2 kuub heerlijk geurende dennenschors.

Boomschors, super kwaliteit. Snel geleverd volgens gewenste dag. Blij mee.

Staan achter hun producten

Snelle levering en na het maken van een foutje (is menselijk) is dit keurig opgelost. Ga de volgende keer hier weer bestellen.

Geweldige goede pellets

Mooie witte pellets, in stevige zakken. De bezorger bracht ze helemaal op hun plek.

De ene dag bedteld, volgende dag in huis en tussentijds goed op de hoogte gesteld van de verwachte aankomsttijd. Prima !

Mooi grind Snelle levering Aanrader

Gewoon top

Al meerder keren bij Bustotaal besteld elke keer weer perfect in orde. Goede service en snelle levering.

Goede kwaliteit

Het boomschors werd snel geleverd en het product zag er goed uit!

Kwaliteit

De kuub boomschors was van zeer goede kwaliteit en ook het personeel en transporteur waren erg klantvriendelijk! Wij doen graag weer een bestelling hier in de toekomst!

Snelle bezorging, goede website

Website is overzichtelijk en de levering was ontzettend snel

Perfect!

Hkhggfff

Super tevreden!

Bedrijf beloofd wat op de site staat! Super snel binnen en hele mooie boomschors. Aanrader.

Snelle levering voor goede prijs

Bigbag grind besteld, chauffeur plaatste hem op de gewenste plek, goede service, goede prijs!

Alles snel afgehandeld

Onze ervaring is prima en de wijnvaten zien er mooi uit. Wij zijn erg tevreden.

Bestellen gaat vlot, goed contact met bedrijf. Top chauffeur, goede service.

zeer tevreden

duidelijke website, alles van bestellen tot ontvangen rekening en levering in orde

Supersnel geleverd!

Bestelling ging gemakkelijk en de levering was snel. Heel mooie boomschors. Zal snel weer bestellen.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ