Goede keus

Via google bedrijf gevonden met giede referenties Dit bleek ook waar Goede prijs kwaliteit en een prima gied bereikbare klantenservice

Zeer klantvriendelijk!

Super snelle levering (1 dag later in Zeeland) en goede kwalitiet. Vriendelijk aan de telefoon. M.a.w.: zeer tevreden. Dank.

Mooi product ( boomschors) en zeer adequaat geleverd!

Mooi product en zeer adequaat geleverd.

Wauw!

2 cuub premium franse boomschoors gekocht. Snel aflevering, goed in de tuin gezet, goede gevulde zak en echt goed kwaliteit. Aanraader!

Gewoon zeer goed zowel bestellen-betalen en ontvangen compliment

Zie boven

Uitstekend.

Ik ben zeer tevreden over de manier waarop de pelletkorrels bij mij in de garage worden gezet. Hiervoor is extra hulp van Wouter nodig.

Uitstekende service en prima in beeld wanneer de bestelling afgeleverd wordt. Goed geregeld.

Heel snel en niet duur en keurig weg gezet waar ik gezegd had ook al was ik niet thuis. Een aanrader

Top bedrijf en service

Bestelling en levering ging super. Nadat de pallet geleverd werd kwam ik achter dat acht zak pellet korrels stuk waren. Klant service gebeld moest ik wat foto's sturen van de zakken die stuk waren. Zo gezegd zo gedaan en binnen twee dagen kreeg ik het bedraag van de acht zakken terug gestort op me rekening. Ze zijn vriendelijk en klantgericht.

helemaal perfect

ik had ze gebeld voor advies en prima geholpen. snelle levering. netjes voor de tuin zoals ik het gevraagd had en heel mooi grind

Geweldig!!

Snelle levering met bekwaam personeel op de truck en ontzettend klantvriendelijk. Pluim!!

Zeer goed bedrijf

Goed contact, snelle levering en het grind is van uitstekende kwaliteit

Kwaliteit, prijs en levering, subliem

Naast ons huis een gemeentestrook welke okselhoog met onkruid staat en slecht wordt onderhouden. Naast deze strook een strook met een heg en daarnaast gras. Doordat onkruid belemmerd om onze ramen te kunnen bewassen, kwam het idee op als, u begrijpt het wel, en wilde ik het liefst dat het gisteren was opgelost. Met de bosmaaier onkruid weggehaald, groene bak volgepropt en worteldoek neergelegd. Houtsnippers besteld in de avond en twee dagen later geleverd. Op de plek zoals aangegeven. Diezelfde avond de 2 kuub verwerkt. Dit gemeente paadje heeft er nog nooit zo mooi bijgelegen. Kwaliteit subliem, prijs prima, top geleverd. Om de 2 kuub te kunnen verwerken heb ik de zak opengeknipt iets onder de bovenste rand en snippers in een krat (bij gebrek aan kruiwagen) laten vallen om vervolgens om te kiepen op de plek. Met handschoenen en een hark, prima te doen. Benieuwd in de loop van de tijd of het zolang blijft liggen als geschat.

zeer goed

prettig geholpen aan de telefoon en de bezorging was perfect.

tijdig, op juiste plek én goede kwaliteit

Hele goede ervaring met de aankoop van een m3 boomschors. Deze werd snel geleverd en op een strategisch handige plek op de oprit gezet, zodat de auto er nog goed naast kon staan. De schors is van goede kwaliteit en mooie kleurstelling.

Goed geholpen!

Na een foutief adres heel snel recht gezet!! Zeer tevreden over service, product en levering!

Snel geleverd en kwaliteit

Zeer snel bezorgd en goede kwaliteit boomschors

Twijfelachtig

De bigback met schors voldoet aan de omschrijving maar was dus helaas op het verkeerde adres afgeleverd. Niet op nummer 35 zoals ook in de order bevestiging stond maar op nummer 25. Zacht uitgedrukt niet handig dus.

Uitmuntend ! Bizar snelle levering en de bestelde boomschors is topkwaliteit, 1 + 2 kuub

1 kuub besteld en binnen 2 werkdagen geleverd. Dit bleek te weinig te zijn, nog 2 kuub besteld en diezelfde dag is het nog verstuurd en een dag later afgeverd

Jammer dat er een extra pallet bij wordt gerekend

Goede kwaliteit en goede prijs

Goede kwaliteit en snelle levering

Bestelproces super makkelijk, levering via transporteur matig

Product maandag besteld, levering woensdag niet gelukt. Vrijdag na hemelvaart nog steeds geen product, wel geleverd volgens transporteur, maar niet op ons adres. Maandag Bustotaal gebeld, zij hebben ons goed geholpen. Als service is een nieuw product opnieuw verstuurd en nu wel binnen 1 dag ontvangen. Uiteindelijk met flinke wachttijd (buiten schuld Bustotaal) product ontvangen. Product is van goede kwaliteit en voldoet aan de verwachtingen.

alles volgens afspraak

ondanks dat het heel druk was, werd mijn bestelling op tijd en volgens afspraak geleverd! Goed product voor een prima prijs.

Ruim assortiment. Goede prijzen en snelle levering

Mooi product, zoals afgebeeld op de website

Minpunt was dat levering dagen later plaatsvind, zonder berichtje vooraf.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ