Altijd goed en snel

Diverse keren boomschors besteld en dan de franse. Altijd snel geleverd en nette kwaliteit, geen rommel er door.. om de paar jaar vullen we wat bij dan ziet het er mooi uit.

Voor de tweede keer besteld en voor de tweede keer super mooie houtsnippers ontvangen. Echt heel erg mooi materiaal.

even verder op de oprit zetten, geen probleem

goed, even verder op de oprit zetten, geen probleem

Prima! Levering snel geleverd

Mijn bestelling was op dezelfde dag nog op transport gezet en daarna was de ze ding oomprima te volgen.

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Heel tevreden.

goede prijs/kwaliteit, snelle levering maar geen goede communicatie leverdatum/tijdstip

Goede prijs/kwaliteitverhouding, snelle levering maar geen goede communicatie met btrekking tot de leverdatum en het verwachte tijdstip (er is geen track/tracecode verzonden door de transporteur waardoor het transport bijna mis liep). De aflevering zelf was overigens zeer correct en klantvriendelijk.

Snelle service en topkwaliteit product

Franse boomschors was niet makkelijk te vinden in het voorjaar. Bustotaal had voorraad die direct leverbaar was. Binnen 2 dagen geleverd. Topkwaliteit product.

Niet duur . Netjes thuis geleverd.

Nu 2x besteld, zeer tevreden.Snelle levering de volgende dag al in huis, goed product! Vriendelijke bezorger.

Snel en servicegerichte chauffeurs

Binnen paar dagen bestelling gebracht en een chauffeur die bereid was zelfstandig de materialen te plaatsen onder mijn carport.

Prima. Snelle levering!

Zeer snelle levering en goede communicatie erover! Top.

Boomschors geleverd conform afspraak

prachtig authentiek wijnvat

Wat een aanwinst in onze tuin, het wijnvat dat we zelf transparant gebeitst hebben waardoor deze een nog mooiere kleur krijgt, en 2 Franse bistro stoeltjes erbij.

goed spul. Leveringscommunicatie hapert.

Wij zijn gewend keurig een mail te krijgen over de levertijd. Die kwam niet en de vrachtwagen stond onaangekondigd voor de deur. Gelukkig waren we thuis.

Keurig afgeleverd

Zat goed verpakt

goede service

keurig op tijd geleverd

Snelle levering en prima prijs kwaliteit verhouding

Goed geholpen en netjes geleverd

Goed advies Netjes op de afgesproken plaats geleverd

professioneel, vriendelijk, betrouwbaar, prijs kwaliteit ook goed

bijzonder goed en prettig

Goed product en snelle levering

Pallet boomschors besteld op vrijdagmiddag en dinsdag al in huis.

snel geleverd .heel correct bedrijf

een heel correct bedrijf.

Vlotte levering

Betrouwbaar en vlot

Professioneel

Binnen twee dagen bestelde product in huis

Snelle levering en materiaal oké

De bestelling is vlot geleverd, 2m3 franse boomschors. Het blijkt moeilijk te zijn voor de transporteur, om een verzoek in te willigen, om op een afgesproken tijdstip af te leveren. Ik had vermeld bij de bestelling dat ik het graag geleverd wilde hebben op donderdagmiddag, 14-04-2022 na 13.00 uur. Dit heb ik ook nog eens telefonisch overlegd, met mdw. BUS Totaal waarbij werd beloofd, dat het goed zou komen. Wat is er gebeurd: Kom ik om 12.00 uur thuis, staat er een Bigbag, achter het woning. Ik ben gewend, indien er een afspraak wordt gemaakt, dan kom ik die ook na. Er is ook niet gebeld, hoe laat de chauffeur op het adres zou zijn!! De chauffeur is wel zo verstandig geweest, de Bigbag tegen de achtergevel te plaatsen.

Directe levering en prima service

Mijn bestelling is direct verwerkt en ook de aanlevering door de transporteur is conform afspraak verlopen.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ