Tijdens transport zijn er twee zakken pelletkorrels op de pellet kapot gegaan. Dit gemeld en keurig opgelost door Bustotaal.

Snel geleverd en goed geregled

Ik heb twee keer wat besteld. 1x hout snippers een pallet, 1x pallet ecologische grond aarde. allebei de keren exact zoals op website.

Snelle duidelijke site voor bestelling.

Echter hadden we dit keer een lul van en chauffeur van Transmission. Durfde ook nog te zeggen dat als het te druk was en de zending hem niet aan stond hij dan melde dat het niet leverbaar was en hoopte dat een andere chauffeur het dan wel opknapte. Deed ook totaal geen moeite om de pellet netjes neer te zetten. Tip voor Transmission: voeg een regel toe om parkeer/leverplek aanwijzingen toe te voegen.

Super sevice

Snelle levering en goede kwaliteit

Vlot bezorgd

Bezorgd zoals afgesproken.

Mooi product

Mooi product en snelle levering!

Alles is helemaal prima verlopen en zeer snelle levering, begin nu aan de achtertuin dus ga hier zeker nog bestellen.

Snelle en perfecte bezorging

Bij bestellen van product snelle afhandeling en perfecte bezorging en fijne telefonische afspraken

Vlotte levering en prima prijs

Via de radioreclame kwam ik bij Bustotaal in Winsum uit, nooit meer slepen met zakken potgrond etc. klonk als muziek in de oren. Diezelfde avond 1 pallet tuingrond en 1 pallet bemeste tuinaarde besteld, datum aanvinken wanneer we het geleverd willen hebben, betalen en klaar. We werden goed op de hoogte gehouden mbt de levering en op de afgesproken tijd kwam TransMission de 2 pallets afleveren. Over de prijs kan ik enkel zeggen, die is dik in orde! Per 'liter' omgerekend zijn ze zelfs goedkoper dan een 'zogenaamde goede aanbieding' bij een landelijk tuincentrum! De 2 pallets zijn bij ons binnen de kortste keren op (druk met tuinaanpassingen), dus de volgende bestelling kunnen ze bij Bustotaal tegemoet zien, zeer zeker een aanrader!

Helemaal top!

Makkelijk te bestellen en de volgende dag al geleverd! Een mooi pad gemaakt met boomschors van bus-totaal.

Prettig contact

Frans boomschors via site besteld. Telefonisch contact gehad over aflevering. Snel en goed geleverd en zeer mooi schors. 2 kuub zakken zijn wel mega, lastig om te beginnen, maar door sleuf op kruiwagen-hoogte in de zak te maken ging t snel.

Keurig afgeleverd

De levering van de bigbag was op tijd en behulpzaam werd de bigbag op de gewenste plek geplaatst.

Flexibel meedenkend

Aagenaam

top

betrouwbare levering volgens bestelling.

Snel en goed verzorgd

Snel en goed bezorgd en goede kwaliteit aarde

Uitstekend kwaliteit

Snel geleverd prima kwaliteit

Nette en snelle bezorging

Nette en snelle bezorging

Wederom toplevering.

Voor de derde keer bigbags boomschors besteld en wederom netjes op de afgesproken dag bezorgd. Kwaliteit is prima!

Niet best

Pakket werd gedumpt op straat, moest direct worden opgeruimd. De luchtwagen zoals zo mooi werd genoemd op de website, paste niet door t hek omdat de pallet er dwars op stond en er een stoep was. Achterom was geen stoep naar dat vond de chauffeur te ver. Dump en wegwezen. Jammer. De bestelling was overigens ok .

Na een foutje bij het afleveradres supersnel opgelost

duidelijke website

was opzoek naar pellets voor de komende winter. prijs was scherp. levering ook snel. al kwam de levering een dag later dan volgens de track and trace code. maar keurig op de gewenste plek gezet door een vriendelijke chauffeur.

Slechte Augustiner potgrond van Bustotaal

De potgrond van Augustiner van Bustotaal is volgens mij niets anders dan slechte kwaliteit compost met dierlijk mest. Qua structuur en ook qua geur. Er zit ook veel afval in de potgrond: glas, plastic, cocktailprikkers, enz. Er zit geen turf/veen in, terwijl op de website staat dat dat de basis is van deze potgrond. De potgrond is heel klef en is na 1 regenbui al helemaal dichtgeslagen. Er zit totaal geen lucht in. Daarom denk ik dat dit pure compost is. Deze compost is dan van heel slechte kwaliteit, gezien al het bovengenoemde afval. Dit soort compost kun je vaak gratis krijgen van de gemeente of milieustraat. Door de geur denk ik dat er veel dierlijk mest in zit (de potgrond ruikt sterk naar mest). Ik vind het echt heel erg: heel veel werk gehad en veel planten (ruim 60 euro) zijn doodgegaan (aardbeien, geraniums). Ik heb diverse keren naar Bustotaal gemaild, maar die reageren niet.

Op pallet achterom geplaats door transportbedrijf.

Correcte levering, op pallet achterom geplaatst door betreffend transportbedrijf. Tevreden over dag van levering, die ik van te voren zelf, tijdens het bestellen, kon aangeven.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd door een keurige chauffeur die het precies op de plek heeft gezet dat wij hadden aangegeven

Goed product en snel geleverd

Had al eerder franse boomschors besteld en nu weer. Keurig volgens afspraak geleverd en de chauffeur wilde hem zelfs achter het huis neerzetten. Super! Volgende keer weer.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ