Directe levering en prima service

Mijn bestelling is direct verwerkt en ook de aanlevering door de transporteur is conform afspraak verlopen.

Geen negatieve ervaringen

Een 8, alleen vanwege de mindere informatie door het vervoerbedrijf. Ik kreeg geen vooraankondiging zoals beloofd (tussen 08:00 en 10:00), maar pas vlak voor het afleveren (12:35 - 14:30.) Gelukkig was ik thuis, anders had het een probleem geworden.

Ohh, wat ging het mis... En daarna goed! Complimenten!

Pellet korrels besteld. Door BusTotaal geleverd aan distributeur voor aflevering thuis. Raakte er een heel pallet met pelletkorrels kwijt. Distributeur hield de boot af. Geen probleem! Lost BusTotaal op met distributeur. De volgende dag stond er een pallet pelletkorrels voor de deur... Geregeld door BusTotaal. Service met een hoofdletter "S"

Correct behandeld, snelle levering

Op vrijdagmorgen eerst telefonisch contact gehad, toen direct besteld en maandagmiddig om 15.00 uur geleverd.

zeer goed

vlotte levering en prima afgeleverd

Uitstekend bedrijf.

Zeer goede ervarinb met dit bedrijf. Erg vriendelijke mensen. Klein probleempje mijnerzijds heel goed en snel opgelost. En op tijd geleverd. Aanbevolen.

Negatief.

Er is nog steeds niets bezorgd, dus er is niets te beoordelen.

zeer goed

snelle levering en werd op plek van bestemming geplaatst

Netjes!

Goede communicatie over de levering. Zending stond keurig verpakt op een pallet. Helaas had de vervoerder geen mogelijkheid om deze over een drempel van 5 cm te tillen. 1 zak sneuvelde en we moesten handmatig link de schuur zetten.

Prima produkt geleverd

Wij hebben Franse boomschors gesteld. Heel vlot geleverd en het ziet er weer prachtig uit. Enige minpuntje was, dat het de chauffeur niet lukte om de big-bac op de oprit te zetten, waardoor ik onmiddellijk aan de bak moest om de weg weer vrij te maken !

Geleverd zoals beloofd

In het weekend besteld en op dinsdag netjes geleverd. Prima levering door Transmission geregeld en boomschors is van prima kwaliteit. Tevreden klant.

Super snelle levering!

Snel geleverd, onderste zakken van het pallet waren alleen gescheurd dus 3 zakken pellets open en over de grond!

Levering was snel en bezorger erg vriendelijk

Niet geleverd

Materiaal is niet geleverd. Via de transporteur vernomen dat de levering is vervallen. Nu maar hopen dat het geld wordt teruggestort.

Vriendelijke mensen en alles netjes geregeld

Onze houtpettets waren op en had snel een pallet nodig. Even gebeld voor de voorraad en de verkopen stond mij keurig netjes te woord en zorde ervoor dat wij binnen no time weer pellets thuis hadden die werden nog voor de deur afgeleverd ook.kortom ... alles keurig geregeld vanaf het telefoontje tot aan de deur.

Redelijk.

Bestelling en levering zeer correct, de geleverde goederen wijken mijns inziens te veel af van de foto's op de site. Dus helaas ben ik ietwat teleurgesteld in de samenstelling van het geleverd goed t.o.v. mijn verwachting

tevreden

ik ben heel tevreden over bestelling en bezorging. wordt op tyd aan gegeven waneer bezorgt.

ben zeer goed behandeld door bustotaal.

ben zeer tevreden.met mijn aan koop van de pellets. die ik heb gedaan bij Bustotaal.

Prima houtsnippers, snel geleverd

Niks mis mee

prima padverharder

mooie schors, goede maat

Snelle en goede levering volgens afspraak

Na bestelling goede communicatie en prima service.

Prima geregeld!

In verband met nachtdiensten had ik gevraagd om levering op een specifieke dag. Hoewel ik daarop geen expliciete reactie kreeg, werd het wèl op die dag geleverd! Top!

Goed bedrijf, snelle levering, erg tevreden.

Deze dag besteld, volgende dag in huis, chauffeur erg aardig en zet de pallet neer waar je wil, kortom, een aanrader.

fijne service, afspraak is afspraak en levering is altijd op tijd

idem

Slechte kwaliteit houtsnippers

De snippers lijken meer op zaagsel. Slechte kwaliteit. Wij bestellen niet meer bij uw bedrijf. Ook hadden we aangeven dat er geen vrachtauto boven 7.5 ton kan komen die kwam echter wel.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ