Slechte kwaliteit houtsnippers

De snippers lijken meer op zaagsel. Slechte kwaliteit. Wij bestellen niet meer bij uw bedrijf. Ook hadden we aangeven dat er geen vrachtauto boven 7.5 ton kan komen die kwam echter wel.

Niet goed, niet slecht

Iedere keer lekke zakken, op de pallet wordt geen karton neer gelegd. Spijkers die uitsteken maken de zakken kapot. Vorige bestelling 6 zakken kapot en een hoop rommel.

Heel goede levering, prima volgens afspraak

Prachtig materiaal en een uitstekende aflevering!

GOED Bedrijf met snelle afspraken en ook GOED Bedrijf dat aflevert.

Ik heb hier al meerdere keren een Bestelling gedaan. Altijd ZEER GOED contact (indien nodig) , snelle levering (maken dit ook waar) , hoge kwaliteit en ook transportbedrijf is TOP in medewerking op locatie. Om deze reden ben ik met een ander Bedrijf gestopt, was een ramp met afleveren. KORTOM EEN AANBEVELING WAARD.

Hele prettige webshop.

Wat ik super vind is de snelle levering, webshop overzichtelijk en alles makkelijk te bestellen.

Snelle levering en fijne klantenservice

Onlangs een pallet potgrond besteld. Omdat we meer zakken nodig hadden dan maximaal besteld kon worden hebben we contact gezocht met de vraag of we ook iets meer zakken konden bestellen. Dat bleek mogelijk te zijn tegen een prima prijs. Snelle reactie op onze mail trouwens. Na betaling kon het de volgende dag al bezorgd worden. Dat liep anders omdat de transporteur de pallet niet geladen had. Na contact met de transporteur of er die dag nog geleverd werd, bleek dat het een dag later werd. Daar kan Bustotaal natuurlijk niets aan doen. De volgende dag is de pallet alsnog 's ochtends bezorgd op de door ons gevraagde plaats. Kortom, alles was netjes en snel geregeld. Er zit wel wat rommel in de potgrond (kleine snippers plastic of glas) maar dat is minimaal en de potgrond is fijn van structuur. Zeker voor herhaling vatbaar.

Betrouwbare levering

Goed produkt, snel geleverd, goede kwaliteit!

Vaker besteld bij Bustotaal, blijf dit zeker doen!

Snelle levering, goede prijs

Snelle levering, goede prijs, bezorging op gewenste locatie achterom

Fantastische service

Had online een artikel besteld werd ik daags erna gebeld pro actief of ik het niet wou komen ophalen want om de hoek dat scheelde me 7,95 verzendkosten die ze terug zouden storten. Ik was er abusievelijk vanuit gegaan dat de winkel dicht was ivm lockdown. Daarnaast is het mogelijk om je houtpellets na aankoop daar in opslag te laten liggen handig als je de ruimte niet hebt.

Snelle levering van goed gevulde bigbag.

Levering zoals verwacht.

Fantastisch!!

In de kerstvakantie gebeld. Want veel gedreven waren gesloten. Maar onze Franse schors zou een dag later bezorgd worden. Heel vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en een dag later om 9u smorgens stonden er 2 grote bigbags netjes afgeleverd van hele mooie Franse boomschors. Super service super levering. Dik tevreden!

Snelle levering prima pellets

Pellets werden snel geleverd en kwaliteit is prima. Weinig stof, wat ik belangrijk vind.

Zowel het bestelling, contact als de levering was volgens afspraak. De chauffeur was vriendelijk en behulpzaam.

zéér tevreden.

Hoewel het krap was heeft de bezorger toch zijn best gedaan om de pellets in de schuur te plaatsen. Dit zijn mijn éérste pellets, dus ik kan ze niet vergelijken maar ze branden prima.

een prima bedrijf kan het wel aanraden

het contact en afwerking van de bestelling is keurig geregeld. Wel mis ik de rekening wel een betalings verzoek maar er is nog steeds geen rekening

snelle levering, netjes afgeleverd, goede prijzen.

Goed bedrijf, correcte informatie op de website als iets niet voorradig is en overzichtelijk.

Goede service en goede kwaliteit-prijsverhouding.

Prima service en voldoet aan de verwachting qua kwaliteit en prijs.

Prima snelle levering, helemaal naar verwachting.

Prima schors, prijs OK.

Snelle levering en product zoals verwacht

Aan alle verwachtingen voldaan

Supersnelle en goede service

Na de bestelling kreeg ik heel netjes meteen een bevestiging en had ik de volgende dag de bestelling in huis.

Niet duur, snel en zoals afgesproken

Niet duur, snel en zoals afgesproken. Correcte afhandeling en materialen werden netjes geplaatst door de chauffeur waar gevraagd

Snel geleverd, goede kwaliteit.

Zeer correct geleverd en snel

JUISTE KWALITEIT EN Snel . netjes op de juiste plek gezet

21 Het Aanleg