Al een tijd tevreden , en bij een foutje bij Bustotaal is het ook opgelost!

redelijke ervaring

levering op tijd volgens afspraak ,maar geen enkele bevestiging en geen factuur ontvangen,kan dus iets beter denk ik

Goede Service Jammer dat er vijf zakken pellets kapot zijn gegaan ,maar na contact met Bustotaal worden deze zakken nog vergoed

TOP GEREGELD EN KWALITEIT

Ik heb als kleine aannemer al eerder met Bustotaal zaken gedaan. Maar ook nu weer zoals het zou moeten zijn: snel, goede kwaliteit, goede prijs, transporteur werkt mee (wil niet afgooien en z.s.m. weer weg rijden, zoals bij vele anderen). Goed contact. kortom UITSTEKEND. mvg Martin.

Goede prijs en razendsnelle levering

Wel jammer dat de onderste zakken op de pallet allemaal lek zijn waardoor opslag binnen veel geur oplevert en opslag buiten niet kan in verband met intrekken vocht.

De pellets werden keurig in de garage op de daarvoor bestemde plek neergezet. Over de houtpellets zelf kan ik nog niks zeggen, aangezien ik deze nog niet heb gebruikt.

Goed op de hoogte gehouden van levering. Snel bezorgd

Prima en helemaal conform afspraak geleverd!

Bestellen en afleveren zijn prima verlopen. Goede kwaliteit en perfecte communicatie!

wat ze beloven komen ze volledig na, prima bedrijf

boomschors besteld, keurig op tijd geleverd en vriendelijk geleverd, ook hele duidelijke communicatie vooraf.

Hele goede ervaring!

Wij hebben een heel leuk bedrijfsuitje gehad. Mede door het vervoer. De bus was ruim optijd. Zowel op de heen als terugweg.

Aardig snel geleverd

Door transportbedrijf Transmission keurig afgeleverd op parkeerplek terwijl ik niet thuis was.

Pellets branden goed en weinig as.

Makkelijk te bestellen,snelle levering en heel goede pellets.

Uitstekende services

Duidelijke website. Makkelijk bestel proces en de aflevering was perfect en precies op tijd.

Helemaal geweldig!

Vlot!

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk en behulpzaam

z

z

Behulpzaam, opslag, ruime laadvoorziening

Mooi spul geleverd

Hele mooi boomschors geleverd hier.

Weer tevreden

Netjes volgens afspraak zo dicht mogelijk bij de opslag geleverd. We zitten er de hele winter weer warmpjes bij.

Goede pellets maar slechte levering

Van de 30 zakken waren er 10 stuk . Pallet was kapot en spijkers staken door de zakken . De pellets lagen over de hele vloer . De pellets zijn we van goede kwaliteit .

Supper

Prima spul netjes geleverd

Zeer snelle en correcte levering

Goede service en prima bezorging.

Afhandeling prima, product matig

Het bestellen en de bezorging verliepen volgens afspraak. Maar de kwaliteit van het product is teleurstellend,

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ