De chauffeur vroeg netjes waar ik de 2 kuub met schors wilde hebben, haalde dit met een steekwagens uit zijn vrachtwagen en zette het op zijn plek. Prima.

Snelle, correcte levering

Mooie snippers binnen 24 uur geleverd.

Bestellen ging eenvoudig na het zoeken op een overzichtelijke site en een snelle levering.

Na telefonisch contact op de site gezocht, besteld en betaald. Mijn voorkeur lever dag aangegeven. Op deze dag werd inderdaad geleverd, had wel fijn geweest als dit even gemeld was. Alles bij elkaar een goede en snelle service.

Goed, snel en niet te duurr

S

positief

product als omschreven en voor voordelige prijs

Goed advies en prima levering.

Vooraf telefonisch advies ingewonnen over frans boomschors en nuttige informatie gekregen. Dag 1 bestellen, dag 2 geleverd, netjes verzorgd. Kwaliteit zoals ik ervan verwachtte.

Dit maal vies tegengevallen voor dat vele geld

Vier jaar geleden prachtige kleine stukken hout ontvangen. Nu schrok ik: wat een rommel van voornamelijk schors wat niet uitzag of het professioneel van bomen ontdaan was. Naam 'Sylvester' gecheckt op pakbon op bigbag, wat klopte. Naam kwam me bekend voor, dacht dus dat ik dit toen ook had besteld? Toch maar eens goed bon van toen zoeken...Zaten ook keien tussen. Mezelf gesust met idee dat dit toch maar in steeg onder heg gestrooid wordt en ook minder kans op diefstal door slechte kwaliteit. Benieuw hoe lang deze mee gaat...

Fijne service

De zware bigbag word op verzoek zelfs achter het huis geleverd

Product prima. Dikke onvoldoende voor service

Ruim op tijd hout snippers besteld. Toen ik geen bericht kreeg van levering gebeld naaat jullie Zou aan de leverancier liggen. Dit was aantoonbaar onjuist. Dus geen excuses maar een leugentje

uitstekend

zowel bestellen als afleveren ZEER TEVREDEN.

Snelle levering en goed contact.

Goede ervaring met dit bedrijf

Alles goed verlopen, van bestellen tot en met de aflevering.

Goede ervaring met bustotaal

Ervaring met bustotaal is zeer goed. Als je ze belt en uitdaging hebt, kijken ze ook wat er mogelijk is. Transmission die het vervoerd is aan mij kant alleen bagger. Bustotaal heeft ook daarin alles geprobeerd wat in hun macht ligt om te helpen. Het is alleen jammer dat je op deze manier aan een externe vervoerder te maken hebt die zijn soul niet op orde heeft en een potje ervan maakt.

kwaliteit van boomschors uitstekend

jammer dat de chauffeur 3 uur later kwam dan aangekondigd. daarnaast vervelend dat hij met zijn palletwagen niet op de oprit kon komen. prachtige palletwagen, maar kon niet een verhoging van 1 cm overbruggen. de pallets werden op het fietspad geplaatst en moest ik snel de pallets leegmaken. dat was dus geen succes.

Perfecte snelle bezorging ,heldere website

zeer tevreden

Levering volgens afspraak

Niet als vanouds

Er gingen deze bestelling veel dingen mis. Eerst geen betalingsmail ontvangen, hierop 2 keer gereageerd en niets gehoord. Geen officiële factuur ontvangen waarop wij een herinnering ontvingen. Pas na de zoveelste maal een betalingsopdracht en factuur ontvangen.

Goede prijs, communicatie en leveri g

Levering binnen 2 dagen, conform afspraak!

Wel later dan verwacht maar verder netjes bezorgd

Redelijk tot goed

Keurig en snel geleverd volgens afgesproken leverdatum.

Snel geleverd en prima kwaliteit.

Er was bij mij wat verwarring omtrent levering. Slechts één track & trace maar levering kwam in twee delen bij via verschillende bezorgers. Dan denk je bij de eerste levering dat je wat mist en komt deel twee van de bestelling gelukkig binnen op het moment dat je wilt gaan bellen. Iets betere communicatie zou handig zijn.

Goede housnippers

Perfect geleverd

Zeer snel en netjes geleverd

Betrouwbaaar

contact was goed, levering zoals afgesproken. niets op aan te merken.

Goed maar aflevering kon beter.

Ondanks expliciet verzoek om vooraf contact over de aflevering i.v.m afwezigheid is dit niet gebeurd. Bij thuiskomst wachtte mij de onaangename verrassing de 2m2 schors aan te treffen op een plek die voor mij allerminst handig was. Geen idee waarom dit keer geen contact is opgenomen terwijl dit vorige keren geen enkel probleem leek te zijn. De kwaliteit van de schors is -net als eerdere leveringen- prima en voldoet aan de verwachting.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ