Prima houtsnippers en snelle levering

Netjes gebeld door de chauffeur waar de bigbag te mogen plaatsen. Houtsnippers zijn ook van goede kwaliteit. Klein beetje vervuiling maar dat is ook reeel.

Zoals gewend van Bustotaal.

Eerste klas kwaliteit, snelle levering tot op de plek waar gewenst.

super.

Qualiteit boomschors boven verwachting,en bezorging goed geregeld. Chauffeur vrachtwagen heel behulpzaam om boomschors einde oprit te brengen.

Zeer plezierig.

Nadat het niet op de juiste dag bezorgd was , was 1 telefoontje voldoende om het de volgende dag als eerste bezorgd te krijgen.

Prima product voor mooie prijs

Grof boomschors voor een mooie prijs. Snel geleverd. Erg tevreden. Natuurlijk andere uitstraling dan met Franse boomschors maar daar is de prijs ook naar

Naar levering toe zeer goed, maar betaling was problematisch.

Levering ok bestelling was moeilijker.

Snelle bezorging

Keurig aangeleverde bestelling en snel!

Vriendelijk en bereikbaar!

Ik heb 2x 2 bigbags met jura split besteld en beide zendingen werden bezorgd volgens afspraak. In verband met een slecht gelezen mail, heb ik meerdere keren Bustotaal gebeld en elke keer werd ik vriendelijk te woord gestaan en accuraat geholpen. Volgende keer zal ik weer bij hun bestellen.

Snelle levering. Goed product (Franse boomschors)

Zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling.

Uitstekend assortiment

Goed en breed assortiment. Toch wel vrij scherpe prijzen en snelle levering. Waarom dan geen 5 sterren? Communicatie over aflevering kan beter. In mijn geval moest ik zelf nabellen en bleek dat een deel van mijn bestelling via een andere vervoerder zou worden afgeleverd. Op een ander moment dan telefonisch aangegeven. Schoonheidsfoutje dus.

ging prima

prima werk en op tijd

Heel snel.

Snelle levering en super service.

Snelle levering en produkt zoals verwacht

Zeer correct. En snelle levering.

ok

de levering goed ontvangen , maar er was 1 zak potgrond te weinig 49 stuks in plaats van 50

Erg slecht

Prijs kwaliteit verhouding is goed. Maar de levering is erg slecht. We hadden grind bestelt, het duurde 3 weken voor dat we het binnen hadden. En krijgen tussendoor telkens mails dat er vertraging was. Na een aantal mails kreeg ik zelfs de mail dat er geen levering meer zou plaatsvinden. Uiteindelijk naar meerdere malen contact te hebben gehad werd ons beloofd dat de levering de volgende dag was. Gelukkig was dat zo, maar mistten we nog iets. Ik heb gelijk gemaild en kreeg de reactie dat het de volgende dag of de dag erna binnen zou zijn. Helaas zijn we 4 dagen verder en is het nog steeds niet binnen. Ik kreeg de mogelijkheid om op mijn volgende bestelling korting te krijgen, maar ik denk dat dat niet nodig is. Als iedere bestelling zo moeilijk is om te bezorgen hoeft dat van mij niet. Wel heel fijn contact gehad met Wouter, bleef altijd vriendelijk.

geweldig

Keurig op tijd en netjes afgeleverd.

Prima prijs/kwaliteit, snelle levering

Goede website, prima prijs/kwaliteit en snelle levering.

Mijn vaste adres voor houtsnippers

Goede kwaliteit voor een fatsoenlijke prijs. En als er iets niet helemaal volgens plan gaat met de levering, gaan ze er gelijk achteraan. Een top bedrijf!

Kwaliteit viel tegen dit keer.

Na eerdere goede ervaringen was de kwaliteit dit keer beduidend minder. In de houtsnippers zaten complete paaltjes en plankjes. Deels versnipperd, deels nog intakt. Ook zaten er stenen in de verpakking. Ik begrijp dat dit niet volledig uit te sluiten is, maar dit was voor ons te veel vervuiling.

zeer goed

precies volgens afspraak

Sneller levering en goede kwaliteit

Dit was onze eerste bestelling bij Bustotaal en dat is super bevallen, volgende keer wéér!

Zeer snelle en keurige levering. Een aanrader voor iedereen. Groet Herman

altijd prima geregeld

bestel regelmatig bij Bustotaal, altijd goed en efficiënt afgewerkt.

Goede ervaring

Weinig op aan te merken. Wel is er per abuis een tweede lading schors verstuurd. Communicatie hierover was verder prima, en konden we gelukkig onderscheppen voordat het op de oprit stond.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ