Goede kwaliteit, snel geleverd.

Prima kwaliteit houtschors en ook de levering (extern) netjes en professioneel verlopen.

erg fijne medewerkers

Alle momenten van het vragen naar de afmetingen of de status van levering tot de bezorger met de spullen zijn allemaal heel vriendelijk en behulpzaam!

snel en correct

Duidelijke productomschrijving op de website. Veel keuze en correcte prijs. Mijn kruiwagen werd zeer snel geleverd (2 dagen).

Snel bezorgd en netjes verpakt

Snelle levering, goede kwaliteit

Product zelf is goed, levering en transport ook prima!

ben prima geholpen,ook toen ik nog een vraag had

gewoon prima service

Uistekend product

Boomschors is van uitstekende kwaliteit en keurig afgeleverd. Bovendien communiceren ze zeer correct.

Zeer snelle levering en goede kwaliteit

Goed product, fantastische service en snelle levering.

Prima spul

Zeker aanraden

Prima product met snelle levering

Het product, ongemalen houtsnippers, voldoet aan de beschrijving op de website. Twee kub voordeelverpakking lijkt veel maar daarmee kan je een mooie laag aanbrengen in de tuin. Het zorgt ervoor dat de grond niet te snel uitdroogt en onkruid krijgt minder kans c.q. kan makkelijk worden verwijderd. Fijn product. De levering was zoals afgesproken na twee dagen. De transporteur was netjes en behulpzaam in het neerzetten van de bigbag op pallet.

Top product en service

Eerste keer besteld en zou het zo weer doen!!

Snelle levering.

Snelle levering van een goed product

prima product

prima product voor een nette prijs

Helemaal top

Snel en keurig afgeleverd. En de schors is helemaal goed

als van ouds alles keurig geregeld

idem

Vlotte levering, prima product.

Mijn Big Bag boomschors van prima kwaliteit werd vlot geleverd en netjes in overleg neergezet.

Mooie boomschors

Keurig netjes en volgens afspraak

Voorkeur voor bezorgdag geen probleem. Tijd klopte als een "bus" . Zeer nette attente chauffeur.

Boomschors zoals verwacht!

Levertijd anders dan op de site aangegeven

Voldoende

Het was zoals ik verwacht had. Jammer dat er nog wel stenen tussen zaten. Het was alleen jammer dat de bezorgers nauwlijks voldoende materieel hadden om de bigbaggs te bezorgen

Nog niets ontvangen

Ik kan geen beter oordeel geven zonder ontvangst van het bestelde.

Prettig en snel geholpen

Was er om een aanhanger met los gestort frans boomschors te halen. Werd snel en goed geholpen, het werd netjes in de aanhanger gestort.

Prachtige kwaliteit boomschors

Prachtige kwaliteit boomschors, goede service, persoonlijk geholpen, keurige levering. Aanrader!

prima levering alleen 1 dag te laat.

prima levering alleen 1 dag te laat.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ