Supersnel en geweldig.

Na de bestelling was het snel geregeld en binnen en daar ben ik super tevreden over.. Zelfs 2 bestellingen gedaan en uitstekend verlopen,

Snelle goeie levering

Snelle goeie levering, tevreden

Prima prijs en prima service

Zeer snelle levering

De big bang met 1m3 stond een dag na bestelling al op de oprit. De kwaliteit van de boomschors is goed te noemen. Al snap ik dat de premium nog beter is. Vorige jaren was er nog geen premium en was de kwaliteit beter. Ook leek de hoeveelheid minder dan vorige jaren. Maar het zal vast 1m3 zijn...ik kan het niet na meten.

Goed product , goede prijs

Bustotaal heeft op de site staan ...vandaag besteld( voor 16 uur) ...morgen bezorgd. Dit staat zelfs op de bigbag waar de schors in bezorgd is Ik heb donderdag besteld .... werd pas maandag bezorgd ( dit , terwijl de koerier vrijdag wel in het dorp was en een bestelling bij mijn dochter bracht) Nu vind ik het geen probleem, ik zat er niet op te wachten , maar ... ik stel me voor dat klanten daar rekening mee houden en hun planning op afstemmen Dan is het heel vervelend als dan niet de vlgd dag wordt bezorgd. Ik zou zeggen ... even aanpassen op de website

Het duurde even maar dan heb je ook wat.

Onduidelijkheden in de communicatie

Voor 16:00 uur besteld lukte dus niet zonder opgaaf van reden. We ontvingen een mail waarin stond dat de bestelling om 16:00 uur overgedragen zou worden aan de besteldienst alleen bleek dat dat pas een dag later te zijn. Op de dag van levering zou er een mail zijn tussen 8 en 10 over het moment van bezorging en de chauffeur zou een uur van te voren bellen. Dat werd dus een mail iets na 12 uur waarin aangekondigd werd wanneer de bezorging zou zijn. Dat klopte verder goed. Nette jongeman die de bestelling keurig op de gewenste plek zette. Geleverde materiaal was prima.

Website en telefonische reactie zijn misleidend

Ik bestel potgrond voor 16.00u en de website zegt volgende dag levering. Na een dag wachten opgebeld: voor het weekend heeft u alles in huis. Na het weekend in de loop van de ochtend maar eens gebeld want ik heb geen enkel bericht gehad. De transporteur heeft zelfs nog niets ingepland. Onduidelijk of er nog geleverd wordt

Bestelling duurde iets langer maar na telefonisch contact te hebben gehad met de reden van de verlate reden, op de afgesproken dag geleverd dus top! Mooie Dennenschors ruikt heerlijk

Wel betaald, geen factuur ontvangen

Ik heb al meerdere keren om een factuur gevraagd maar heb deze nog altijd niet ontvangen.

Zeeeer snelle levering! Perfect!

Mooie producten, scherpe prijzen en een zeer snelle levering.

Super zoo als tijd

Altijd goed

Op tijd en conform aanbieding op website

Houtsnippers waren zeer goed dwz geen vuil en niet te klein. De bestelling werd netjes op de oprit geplaatst

Snelle en vriendelijke levering.

Besteld en snel geleverd. Was allemaal heel eenvoudig. Top.

Niet geleverd de volgende dag

Product is dicht bij de deur afgeleverd. Helemaal prima. Alleen erg jammer dat niet de volgende werd geleverd. Voor 16 uur besteld zou de volgende dag geleverd worden. Dit staat ook zo op de website vermeld. Er loopt zelfs een tellertje af met de tijd die je nog hebt om iets te bestellen. Erg jammer

correcte afhandeling van mijn bestelling

Overzichtelijke webwinkel en goede en correcte uitvoering vaan de bestelde zaken.

Zoals altijd TOP

Koop over de jaren heen regelmatig Dennenschors (zakken) en zoals altijd een vlotte goede levering en het meest belangrijke.... goed spul waar mijn onkruid een hekel aan heeft ;-) De tuin heeft ook een mooi aanzicht door dat schors.

Verbeterpunt: Factuur niet op naam. Teveel gruis tussen Franse boomschors

Precies wat ik wilde en netjes geleverd

Mooi voor onder de trampoline en in het speelhuisje. Perfecte speelplaats voor de kinderen met de boomschors. Netjes geleverd, ondanks dat ik er niet was is het keurig op de oprit afgeleverd.

snelle levering binnen 24 uur

Super goed aardige mensen aan de telefoon

Je wordt goed ge informeert over de status van levering van het bestelde product

Het enige wat niet overeen kwam met de website is dat er op de site staat dat je een uur voordat het geleverd wordt, wordt gebeld. Ik werd gebeld toen de chauffeur op de stoep stond. Maar dit was voor mij verder geen enkel probleem, dus geen minpunten!

gewoon prima

Plezierig en goed.

Slechte levering

2 wijnvaten besteld. Zouden de volgende dag geleverd worden. Door een fout bij de transporteur waren de vaten niet bij de juiste partner aangekomen. Vaten zouden de eerstvolgende werkdag geleverd worden. Diverse personen in stelling gebracht. Geen vaten geleverd.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ