100% volgens afspraak

100% volgens afspraak

mooie regentonnen

jammer dat de aanbieding niet meer gold, daardoor was ik 40 euro meer kwijt dan ik aanvankelijk dacht

Uitstekende service. Meedenkende en meewerkende chauffeur. Prima.

Uitstekende service. Meedenkende en meewerkende chauffeur. Prima.

Snelle levering en goede kwaliteit.

erg tevreden

snelle bezorging altijd opnieuw bestellen

prima levering cacaodoppen in een bigbag

slechts een paar dagen na de bestelling, wat heel eenvoudig was via internet, de bigbag met cacaodoppen ontvangen. ook de chauffeur heeft op mijn verzoek de bigbag op een voor mij handige plek afgeleverd.

Snelle levering en goede kwaliteit

Levering van 1,5 m3 boomschors besteld en binnen 2 dagen in huis. Kwaliteit /prijs verhouding is wat mij betreft dik in orde. Binnenkort volgt denk ik nog een bestelling

Twee wijnvaten besteld, goede service en fijne levering

Prima geregeld. Goede prijs, snelle service.

prachtig wijnvat geleverd keurig ingepakt

snelle levering mooi product

levering volgens afspraak mooi product

Tit op heden iets ontvangen...

Na meedere malen via de mail en telefonisch contact nog steeds niets ontvangen.....

mooie houtsnippers, levering verliep (buiten schuld bustotaal) niet al te vlotjes

Snelle reactie bustotaal bij aankoop, goede bereikbaarheid bustotaal toen aflevering haperde. Resultaat na uitspreiden snippers erg mooi !

vlotte aflevering, mooi wijnvat

prima eerste ervaring met Bustotaal

Makkelijke bestelprocedure, snel antwoord op een door mij gestelde vraag, prima kwaliteit boomschors, snelle levering. Alleen chauffeur was niet erg aardig en deed een beetje moeilijk. Toch goed opgelost

Goed en snel.

Goede prijs kwaliteit. Snel bezorgd en fantastische service. Vorig jaar ook boomschors gekocht en dit jaar weer.

Lijkt of big band kleiner zijn geworden

Wordt gezegd dag erna geleverd maar helaas 2 dagen later zonder bericht...

Communicatie goed. Levering als afgesproken

Tevreden!

goede kwaliteit, prijs en een snelle service.

helemaal goed

Alles wordt uitgevoerd conform toezeggingen

Supersnelle levering

Net als eerdere bestellingen werd ook deze weer supersnel en netjes thuis bezorgd. Alleen had ik er 2 aparte produkten bij besteld die met 2 verschillende bezorgers geleverd werden.

Zeer vriendelijke bezorger

De bezorger deed extra zijn best mij te helpen. Het is nogal kwa omgeving omslachtig om bij mij te komen maar dat hield de bezorger niet tegen. Hij heeft me niet in de steek gelaten met mijn zware lading. Compliment voor deze meneer

Zeer tevreden.

Goede pellets. Keurig geleverd en zeer tevreden. Volgende keer zeker weer.

Goed geleverd en prima produckt

Klantvriendelijk via mail en telefoon, goede info Goed product en netjes afgeleverd

Snelle levering en prima kwaliteit

Snel besteld en snel geleverd !!

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ