Correcte en directe afhandeling van mijn bestelling .

Toen er een fout was gemaakt bij de verzending van mijn bestelling en ik de helft kreeg heeft de medewerker van Bustotaal snel ingegrepen waardoor ik mijn klus toch kon laten doorgaan op de dag die ik wilde Super!.

Top, goed en snel geregeld

Top alles in 1 keer goed en volgens afspraak geregeld!

Netjes geholpen

Netjes mail en aflevering

heel goed

was heel goed allen de korf bevalt niet goed.

Slecht

Bij de allereerste gebruik scheurde de schuiver al in tweeën jammer

Betrouwbaar en levert als beloofd

Prijs concurrent en betrouwbaar. Ook bij beschadigde levering deze de volgende dag kosten loos een nieuwe geleverd

Prima product, matige verpakking/levering

De 2 kuub houtsnippers waren prima, maar de bigbag was verzakt (stond op omvallen) waardoor de chauffeur op onweer stond. Geen ontspannen levering dus.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering. Duidelijke website. Goede prijzen.

Goede levering

Goede en snelle levering

snel, zelfs in de sneeuw

prima winkel

Super service snelle levering

Geweldig en snel geholpen

Goede kwaliteit.vriendelijkheid En zo goed geholpen

Alles super

Goede klantenservice, flexible levering, alles top

Goede begeleiding pellets rood merk: Moerdijk, kwaliteit: 7 á 8 (tegenwoordig meer sintels, da's jammer)

Proffesioneel en berokken!

Top service en advies!

Zeer vriendelijk personeel en altijd behulpzaam. Prima producten.

Alleen jammer dat het vulzand vindt geleverd kon worden omdat het uit het assortiment was volgens de melding. Terwijl je het zoals bleek nog wel kon bestellen via de site.

Test

Test

Erg klantvriendelijke medewerkers

Goede service Vriendelijke medewerkers

Super levering van bruine pellets

Gebruik sedert 3 jaar de bruine pallets nooit problemen er mee gehad. Weinig rest afval

Goede service en kwaliteit stevige prijs

Zeker

Prima product en snelle levering

Prima product en snelle levering

Prima pellets en snel geleverd volgens afspraak

Goede pellets, minder as dan ik gewend ben en levering prima geregeld via externe transporteur.

Kan prima zaken doen met Wouter. Een topper

goed telefonisch advies en snel geleverd, top!

dit is de eerste keer dat ik hier bestel en na telefonisch een goed advies de bestelling geplaatst. daarna een erg snelle correcte levering, TOP.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ