Levering van het bestelde snel en op tijd.

Prima service. De spullen worden op tijd geleverd en je wordt vlak voor tijd zelfs even gebeld.

Gewoon goed

Alleen een opmerking bij de vervoerder. Twee zakken kwamen kapot uit de vrachtwagen. Dat gaf een hoop troep op de oprit.

Snelle en perfecte levering

Snelle en perfecte levering

Betrouwbaar internetbedrijf

Vanaf bestelling tot levering is alles perfect verlopen.

Top geleverd

Voor onze VvE hadden wij 350x40ltr potfrond nodig. Contact onderling niets op aan te merken, kreeg heel snel antwoord op de vragen. Levering door vervoerder helemaal top, vriendelijk behulpzaam. Ja ik beveel dit aan. Bedankt.

Netjes gedaan

1 smetje. Mijn aflevermoment was heel belangrijk voor mij. In mail naar de vervoerder was het wat minder hard gezet en de chauffeur had het ook als zodanig gelezen. Maar alles verliep goed. Ze waren op tijd.

Super vlot geleverd

Alles ging heel soepel, bij opmerkingen gevraagd of het voor de tuin geplaatst kan worden en chauffeur belde en met overleg is het prima gelukt. Super snel

Erg tevreden over de snelle levering

Snel geleverd, prettig contact

Goede Franse boomschors met hier en daar wel wat rommel erin. Snel geleverd en prettig contact.

Prima service!

Het geleverde product (Frans boomschors premium) was prima en voldeed ruimschoots aan de verwachting. De levering verliep op tijd met voorafgaand aan de bezorging een tijdsindicatie.

NETJES EN VLOT. PRIMA

De ene dag besteld, de volgende dag binnen.

Een zeer correct, meedenkend bedrijf

Uitstekende service!

Snel, correct en vriendelijke vakkundige bezorging

De levering van het grind ging super snel (ook in C19-tijd!). De chauffeur/bezorger was een heel vakkundige chauffeur, en echt vriendelijk. Ik raad Bustotaal van harte aan.

Prima kwaliteit producten, levering volgens afspraak

Mooie roodbruine boomschors en goede potgrond.!

Super kwaliteit en klantenservice op en top

Echt op en top om hier zaken mee te doen. Wouter denkt mee en geeft advies zoals niemand anders kan. Zo blij en cool dat dit ook nog bestaat voor de consument. Echt helemaal geweldig, dikke 10

Razend snel geleverd.

De bestelling werd de volgende dag al geleverd. Helaas niet de kruiwagen die we bestelde, maar die werd de dag daarop omgewisseld. Zonder probleem. Snelle levering en goede service dus.

Super goed en op tijd

Dit is de 2 e keer dat ik wat besteld heb en beide keren uitstekend geleverd.

Perfect, precies en ruim gekregen

Perfect, precies en ruim gekregen wat ik bestelde en kreeg even voordat de chauffeur kwam een belletje! Dus een dikke 10

prima!

bestelling geplaatst voor boomschors, prima levering op afgesproken tijd.

na een foute levering snel opgelost prima

Klantvriendelijk, snel, accuraat

Zeer tevreden met deze transactie

Super goed!

Snelle levering op de mij aangegeven dag van split voor een goede prijs.

Vlotte levering

Vlotte levering conform omschrijving.

super snel.

Super snelle en accurate levering en verzending.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ