Vlotte levering

Vlotte levering conform omschrijving.

super snel.

Super snelle en accurate levering en verzending.

Snelle en goede levering door een derde partij. Split van goede kwaliteit.

Goede kwaliteit dennenschors en snelle levering

De service is top en vriendelijk personeel! Helaas kon ik geen andere verzender kiezen dan Transmission (waar ik niet zo een fan van ben) terwijl dit eerder wel werd aangegeven dat dit een mogelijkheid was. Maar is gelukkig deze keer helemaal goed gegaan.

Mijn bestelling super op tijd netjes op de plek die ik aan gaf De kwaliteit van de bestelling in dit geval boomschors gewoon perfect Dit was van tevoren niet te zien Tot zelf wat er onderin zat

altijd weer helemaal in orde

Bustotaal voldoet aan alle verwachtingen, levering is keurig en efficient geregeld.

Snelle levering.

Kwaliteit volgens verwachting en prima snelle levering.

2 x besteld, 2 x keurig

2 keer in 1 week besteld, want te weinig besteld. 2 keer snel betaald, snel geleverd. Niks op aan te merken, dus aanrader!

niks te klagen

Prima afgewerkt

Na het bestellen van boomschors prima afgeleverd en goede kwaliteit schors

Kort en bondig: goed

Ik verwachtte de levering De volgende dag. Via chatfunctie om opheldering gevraagd. Netjes en snel antwoord ontvangen. Een dag later perfect afgeleverd op de afgesproken plaats. De kwaliteit van de franse boomschors is ook heel goed.

Vlotte levering van 2 kuub Franse boomschors. Klantvriendelijke bezorging

Snelle levering, mooi product en goede prijs!

Ben heel tevreden.

Goede levering product. Communicatie kan beter.

De bestelde Franse boomschors is prima geleverd. Toch nog best veel klein gruis er tussen. Communicatie kan beter. Ik had een mailtje met een verzoek gestuurd nav de bestelling. Dat is netjes uitgevoerd, maar het was handiger geweest als ze even geantwoord hadden.

Zeer goede en hele vlotte bediening, nogmaals bedankt

een prima afwikkeling dit ga ik gebruiken als mond reklame als iemand vraagd hoe de bezorging was.

Doen wat ze beloven

Vrijdag jl 2m3 premium Franse boomschors besteld. Op maandag daarna keurig geleverd. Schors is van prima kwaliteit. Aan te bevelen

Ook in coronatijd goede en snelle bezorging, tot in Maastricht

Ongezeefde houtsnippers besteld, prima spul

prima verzort

Op afgesproken dag bezorgt. Prima product, nu werk aan zet uitstrooien over tuin.

Snelle service, goed produkt

Snelle levering, goede communicatie Goed product.

Snelle bezorging

Klantvriendelijk en snelle bezorging.

Goed geregeld .

top. even belletje van te voren goed geregeld

goede pellets, slechte bezorging

ik heb een hele pallet pellets gekregen, van goede kwaliteit en in stevige zakken, bovendien heel kort na bestelling. voor een particulier is de bezorging echter nogal problematisch. pas op de dag zelf krijg je een melding van de bezorging en pas kort voor de bezorging het tijdstip. en ook al had ik opgegeven dat de bezorging met een kleine auto's moest gebeuren, omdat de grote niet het grintpad op kon, werd dit helemaal genegeerd en was hier geen overleg over. ik moest dus 65 zakken zo'n 70 meter van de openbare weg naar de garage dragen. Het hangt dus af van je situatie of laten bezorgen handig is

Prima service!

Bigbag schots graniet besteld en voorkeur voor leverdatum aangegeven, alles werd netjes bevestigd per mail. En mijn bestelling werd netjes op de gewenste dag bezorgd. Werd van te voren door de chauffeur gebeld dat hij er aan kwam. Volgend jaar is de voortuin en de zijtuin aan de beurt en ga ik zeker weer bij dit bedrijf bestellen. Top!!

Nooit meer

Franse boomschors besteld voor 255 Euro, kwaliteit was schandalig en was volgens mij gewoon geen franse boomschors.Contact gehad via whatsapp en foto, s doorgestuurd. Daar gaven ze toe dat er waarschijnlijk iets misgelopen was met de levering.Daar is het bij gebleven, nog verschillende keren geprobeerd om contact te maken maar krijg gewoon geen antwoord meer.255 Euro betaald voor iets wat ik niet gekregen heb,volgend jaar toch ergens anders bestellen.

Goed product - goede levering - goede prijs

Goed product - goede levering - goede prijs