Levering goed en snel

Geleverd volgens verwachting

Snelle levering en goede kwaliteit

2m3 Franse boomschors in een grote Big Bag besteld bij Bustotaal. De order werd volgende dag al geleverd en was van een een prima kwaliteit. Op basis van deze ervaring kan ik Bustotaal zeker aanbevelen.

Besteld, bevestigd, op de hoogte gehouden van levering en binnen 2 dagen 1 kuub houtsnippers geleverd gekregen. Simpel perfect en zoals het hoort zou je zeggen maar je leest nog weleens anders bij diverse leveranciers die dezelfde service menen te hebben.

Uitstekende dennenschors...!!

Heb 48 zakken dennenschors in mijn tuin verdeeld. Het ziet er zeer goed uit. De levering was 2 dagen na de bestelling en de communicatie hier over was optimaal. Reeds de 3de keer een bestelling gedaan en telkens naar verwachting.

Snelle levering en goed!

Keurig geleverd waar ik het graag wilde hebben. Ook de houtsnippers waren prima voor de achtertuin, mooie dikke laag om zoveel mogelijk onkruid te weren, het vocht vast te houden en de zanderige bodem wat humus rijker te maken. Ik ben zeer tevreden.

Snel geleverd, goede prijs en mooie grote kiezel/grind

Bij onze boerderij vonden we klein grind minder passen. Bustotaal had mooi groot grind :30-60mm. Het werd snel geleverd tegen een goede prijs. Geen 10 omdat er redelijk wat zand en grit tussen zat,maar dat vonden we na plaatsing niet weer. Het ziet er super uit. Als we meer nodig hebben bestellen we hier weer

uitstekend

snel en prima kwaliteit.

Snel en volgens verwachting

Snelle en adequate levering tegen prima prijs.

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Dit was de eerste keer dat we bij jullie hebben besteld. De communicatie verliep goed over de levering, en we hebben niet lang hoeven te wachten op de bezorging. Zeker de ,lekte waard om vaker wat te bestellen.

Redelijk

Snelle levering. Voorheen ook al besteld bij bustotaal. Levering was alleen niet als op afbeelding.

Goede dienstverlening

Prima service, goed alternatief voor tijdelijk niet te leveren product, klantvriendelijke medewerker.

Bustotaal levert een goed product op correct wijze en vaak snel

Nu 3x een 2m3 bag met Frans Boomschors afgenomen en geleverd gekregen. De administratie daar omheen is helemaal top. De kwaliteit van de boomschorms is goed (hier en daar een stuk pallet of een crocket stok ertussen) en de aflevering - ook in de Corona tijd - is 2x erg snel geweest en 1x erg traag. Al met al een goede leverancier voor wat ik nodig had.

Snelle, nette correcte levering. Wordt netjes geholpen

Al meerdere malen gebruik gemaakt van deze prima firma, raad het iedereen aan

Snel en goedkoop

Zeer snelle levering en nog gratis ook

Prima prijs en snelle levering

Snel geleverd aan de andere kant van Nederland. Puik werk!

Snelle levering. Uitstekende service bij probleempje

Goed materiaal voor aantrekkelijke prijs en snel geleverd. Bij de levering ging iets mis (niet de schuld van Bustotaal) en dat hebben ze supersnel in orde gebracht. Klantgerichte organisatie !

Goede prijs en snelle tijdige levering!

Zeer helder en duidelijke informatie mbt levering. Netjes 30 minuten voordat de big-bag gebracht werd kreeg ik een belletje. Top; daar kunnen veel bedrijven nog iets van leren!!

prima prijs/kwaliteit

Snelle levering, nog sneller dan gepland, en goede prijs/kwaliteitsverhouding; prettig zakendoen dus met bustotaal

Geweldig, snel en correct

Mooi product en zeer snelle en correctie levering. De franse boomschors ziet er geweldig uit. Een aanrader voor iedere tuin.

Zeer tevreden.

Ik had eerst 1,5 m³ gewone dennenschors besteld en meteen betaald. Echter, mijn vrouw en ik vonden toch de Franse boomschors mooier qua kleur en besloten, alhoewel duurder, deze toch maar te bestellen. Dus een mail naar de klantenservice hoe dit te regelen. Hierop een snelle reactie: bestel de Franse boomschors via de site, dan wordt het bedrag van de gewone dennenschors gecrediteerd en wordt alsnog de Franse boomschors geleverd. Zo gezegd, zo gedaan en alles ging zoals afgesproken. De Franse boomschors werd een aantal dagen later geleverd, het bedrag van de gewone dennenschors gecrediteerd en het staat prachtig. Dik tevreden!

Slechte kwaliteit

Had voor 135 euro beter houtsnippers verwacht. Zou vrijdag gebracht worden, maar voor niets gewacht. Brachten het maandag.

Super snel volgens afspraak geleverd!!

Super snel volgens afspraak geleverd en kwaliteit van de houtschors was oke

Goede en snelle levering

Prima geregeld!

Snelle en correcte levering.

Snelle levering en het juiste materiaal.

Snelle levering en het juiste materiaal.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ