Snel geleverd en prima kwaliteit

Met 2 dagen geleverd, mooie kwaliteit premium boomschors.

Geweldig wat jullie voor ons hebben gedaan. Zelfs nog aanleveren van tuinaarde.

er is nog niets geleverd

er is nog niets geleverd

Goede afspraken met bustotaal niks mee en snelle levering maar vervoerder heeft niet gebeld van te voren en mail kwam in de middag pas ipv in de ochtend en we waren al weg want dachten dat levering dag daarna zou zijn ...na ontvangst mail gelijk ook geleverd dus we waren te laat...wel netjes op een pallet de cacaodoppen neergezet dat dan weer wel dus ..tevreden!

Goed geregeld

Duidelijke website, klantenservice die meedenkt en een chauffeur die meedenkt. Kortom, ik ben tevreden met het product en de service.

BUstotaal is oke maar vervoerder laat te wensen over

De bestelde keien zijn prima maar afspraak was dat chauffeur een uur vooraf zou bellen, niet gebeld helaas. Gevolg is dat de pallet met keien (ruim 1000kg) midden voor de voordeur was geplaatst ipv de met krijt aangegeven ruimte op de oprit waar niemand er last van zou hebben. Snap dat chauffeurs het druk hebben maar die snappen denk ik niet dat ze het laatste stukje van jullie bedrijf zijn en dat er bij mij een lastig gevoel achterblijft. Ondanks goed product bedenk ik een volgende keer toch om andere keuze te maken en hoop dan op andere soort vervoersbedrijf

Nette producten en prima service

We hebben al een paar keer franse schors bij Bustotaal besteld. Niks op aan te merken en de schors is van een goede kwaliteit

Goeie service en levering

Top product

Goede service en levering..

Snelle levering, product precies zoals verwacht.

Prettige communicatie vooraf. Mooi product.

Prima service en goed product

Producten makkelijk te vinden op website, Prijzen redelijk. Bestelproces makkelijk en snel geregeld. Aflevering prima service door chauffeur en op tijd.

Boomschors besteld en het is prachtig in de tuin

Zeer vriendelijk en correct geholpen

Top geregeld

Ondanks Corona toch snel afgeleverd

Voor de eerste keer besteld en goed bevonden

Zoals eerdere bestellingen, TOP!!

2m³ Frans boomschors besteld, zeer goede kwaliteit. En zoals altijd, op tijd geleverd.

Prima snelle service

Inmiddels twee bestellingen van Frans boomschors ontvangen. Goede en snelle levering, niets op aan te merken.

Geleverde product wijkt af van foto

Cacaodoppen 0-40mm stond op de beschrijving, en de foto gaf mooie grote stukken aan. Helaas zat de geleverde bigbag (1m3) boordevol zeer fijn "gruis" van maximaal 4mm, waarvan ik hoop dat het bij droogte niet wegwaait. Wel netjes volgens afspraak geleverd, maar het belletje of mail met bezorgtijden kregen we niet, zodat we toevallig thuis waren toen de vrachtwagen kwam.....laten we het maar aan de Coronatijd wijten, dan loopt niet alles volgens plan. Het product ligt nu in de tuin en ziet er uiteindelijk toch redelijk mooi uit. Hoop dat het zo blijft.

minder kwaliteit

Op tijd en snel aflevering. Maar de kwaliteit van de bestelde Frans Boomschoor is veel minder dan bij de andere leverancier besteld. Maat 20-40 gezeefd besteld. Maar zat veel kruimels in.

Perfect Franse boomschors ontvangen. Zeer goede kwaliteit

Prima kwaliteit

Goed, ook in communicatie

Een mooie website. De levering duurde helaas iets langer dan verwacht, en ook van het transportbedrijf kregen we geen bericht. Dus gebeld met Bustotaal. Uitstekend te woord gestaan en goed geholpen. De volgende dag heeft alsnog de levering plaatsgevonden, op het afgesproken tijdstip. En de houtschors is van goede kwaliteit, dus wij zijn hel tevreden.

Net product voor een nette prijs en snel geleverd.

Mooie kwaliteit schors. En snel geleverd..

Snelle levering, goed product, vriendelijke chauffeur.

Meerdere malen product(en) besteld. Zeer tevreden over de producten die volgens afgesproken tijd is geleverd!!!

Besteld en de volgende dag al op het eiland. Echt top Us!

Geen, foute communicatie

Donderdag neem ik contact op met de firma, ze melde me dat ik op vrijdag levering zal krijgen waarvoor ik een dag vrij neem. Vrijdag geen levering, firma niet te bereiken om 16u niet via site niet via telefoon. Geen mailtje niets. Zaterdag ochtend mailtje dat de levering tussen 7u30 en 9u30 komt. Uiteraard weer niets. Geen telefoon, niets ... De levering zal maandag gebeuren, zie ik zelf in de transportinfo. Maandag krijg ik telefoon op mijn werk. U bent niet thuis ? Nee ! Er zou ook 1 uur van tevoren gebeld worden ?! U mag de levering op de oprit plaatsen. Kom ik thuis staat deze half op de stoep....

Prima kwaliteit, bezorgd tot in de achtertuin

Geleverd zoals beloofd

21 Het Aanleg