keurig op tijd geleverd nette chauffeur

keurig op tijd geleverd nette chauffeur

kan beter

Bij bestelling onduidelijk dat zakken pellets alleen opgehaald kunnen worden. Ook op bevestigingsmail werd dit niet duidelijk.

Slechte kwaliteit cacaodoppen

Het is meer gruis dan dop

Toppie

Houd zich aan de afgesproken tijd en word op de plek gezet waar je maar wilt!

Goed product

Deco Houtsnippers besteld goed product en snelle levering Zeer vriendelijke chauffeur

super snelle levering van topkwaliteit

vandaag besteld,direct reactie en morgen geleverd door aardige chauffeur

Snel geleverd, goed materiaal

Heel prettige levering en de boomschors is prachtig.

Snelle service, goed product

S middags 2m3 Franse boomschors besteld. Hoewel ik me aan de andere kant van het land bevind had ik de bestelling de andere ochtend al op de oprit staan. Een paar dagen later is het gebruikt in de tuin, hardstikke mooi spul en het ruikt ook nog eens heel lekker.

keurige levering kwaliteit product

bestelling is eenvoudig te regelen en levering helemaal in orde.

Zeer tevreden. Snelle levering, alles keurig in orde.

Levering goed, producten conform verwachting

Conform verwachting geleverd, goede omschrijving op website van de producten

Materiaal prima, communicatie minder

Van tevoren werd beloofd dat er op de dag van levering door de chauffeur een uur voor aankomst zou worden gebeld. Dat is niet gebeurd. Daardoor kon ik er niet bij zijn en heeft mijn vrouw zich laten overhalen om toestemming te geven voor het plaatsen van de zak met boomschors op de oprit voor het huis. Daardoor was de doorgang naar achteren versperd en moest ik 's avonds alle gaan omkruien. Daar wordt je niet "vrolijk" van !

Snel en goed geleverd

Het bestelde product werd snel en op de juiste plek afgeleverd. Materiaal komt overeen met de plaatjes op de website.

Snelle goede levering,ondanks de coronatijd

Goed afgeleverd,binnen zeer korte tijd Goede kwalitijd

Ik kocht Franse schors. Heel mooi product. Keurig geleverd.

Slechte communicatie en product

Tips: - Zorg ervoor dat je direct communiceert en acteert op reacties van klanten op het bestelformulier. Dit voorkomt veel gestress over het afleveradres. - Je krijgt bijna onmiddellijk een bevestiging van de transporteur waardoor je de indruk krijgt dat de bestelling een dag later wordt afgeleverd. Dat daar dan nog drie dagen tussen zitten en je daar geen info over krijgt is niet handig. - De bestelde houtsnippers bevatten een enorme hoeveelheid boombast (foto's aanwezig).

snel en goed

Zeer snelle levering en goede artikelen niks op aan te merken

Niets op aan te merken!

Snelle levering, goede kwaliteit, nette prijs.

Komt alles na

Op tijd netjes en denkt mee.

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Bestelling plaatsen ging makkelijk, duidelijk en overzichtelijk. Binnen 24 uur leveren was niet mogelijk wat logisch is gedurende deze periode wel enigzins onduidelijk m.b.t. communicatie wanneer er wel geleverd zou worden. Levering was vervolgens wel prima en kwaliteit product uitstekend. Prijs was goedkoopate welke ik online kon vinden l. Al met al prima product en dienstverlening.

zeer goed

franse boomschors besteld. Goede kwaliteit en prijs. Geen verzendkosten. Prima dus. Goedkoopste die ik kon vinden

redelijk goede kwaliteit houtsnippers

de levering duurde 5 dagen, dus wat langer dan beloofd.

Heel goed en vlotte levering

Heel tevreden met onze boomschors. Heel vlot geleverd en prima kwaliteit!

Ondanks deze moeilijke periode mijn 2m3 boomschors toch normaal (=snel) geleverd

2m3 boomschors besteld en de volgende dag al correct geleverd en dat in deze lastige periode; product ziet er goed uit maar na verwerking pas echt te beoordelen - ik ben voor nu iig ontzettend tevreden

Snelle levering en Franse boomschors ziet er goed uit.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ