Cacaodoppen netjes geleverd maar matig van kwaliteit

Een kuub cacaodoppen in bigbag bij dit bedrijf gekocht. Levering was helemaal perfect. De cacaodoppen zijn echter niet best, het is meer fijn gruis ipv doppen, niet wat je gewend bent van losse zakken uit het tuincentrum.

Boomschors besteld. Netjes afgeleverd na 3 werkdagen zoals beloofd.

prima product (boomschors) en supersnelle levering

Door de corona-crisis werd aangegeven dat leveringen wat langer zouden duren dan gebruikelijk. Niets is minder waar: zondagmiddag besteld, dinsdagochtend geleverd. Door de chauffeur keurig op de gewenste plek gezet.

Mijn ervaring is gemengd. Eerste zending boomschors geweldig. Bij nabestelling beduidend mindere kwa

Eerste zending boomschors goede kwaliteit. Bij nabestelling beduidend mindere kwaliteit.

Goed product

Tevreden met de boomschors. Snelle levering.

Uitstekend, prima service en goeie kwaliteit

Prima ervaringen, keurig op tijd geleverd en prima kwaliteit

Slecht product, komt niet overeen met foto.

Keurig netjes de bezorging. Wel jammer dat het product zo tegenvalt, het is totaal anders als op de foto waardoor ik de boomschors bij jullie besteld heb, dus bezint eerst ge besteld...

Goede kwaliteit, scherpe prijs en snelle levering

makkelijk bestellen, vlot geleverd

op internet besteld, de volgende dag geleverd, achter ons huis.

Alles volgens afspraak geleverd

Vlotte bezorging en ook via de mail vlot geholpen.

Goed produkt, Goed Aflevering, minder Service

Bestelling en Aflevering - ToP Ik had 3 zakken stuk geleverd, naar twee keer emailen, en telefonies, geen reaktie - min punt Verder prima produkt!

Supersnel

Zelfs in huidige situatie met corona, de volgende dag geleverd. Super top!

Duidelijk, komen afspraken goed na, vlotte levering, denkn goed mee

Andere mogelijkheid dan op de site? geen probleem, een belletje en lekker meedenken. alles prima opgelost en ondanks drukte en corona, zeer snelle levering tot in de tuin op de plek waar je het hebben wil (indien mogelijk natuurlijk)

Keurig, vriendelijk, volgens afspraak

Volgens afspraak geleverd, de volgende dag zelfs tijdens Corona pandemie. De chauffeur had geen elektrische palletwagen maar heeft toch smane met mij de pallet naar achter op het terras gereden.

Afspraken nagekomen

Bestelling op afgesproken afgeleverd door een zeer aardige chauffeur. Pallet grond is zo ver mogelijk in de tuin gezet

perfect

stipte levering, chauffeur belde half uurtje van te voren, goed product.

Uitstekend!

De bestelling werd de volgende dag al geleverd. De communicatie tussen mij en de chauffeur verliep prima. Hij heeft de boomschors op de gevraagde plek afgeleverd. De kwaliteit is prima.

Klasse goede service

Ben tevreden goede service

Prima bedrijf, Mooi produkt. Bezorging was ook perfect.

Wanneer ik weer iets wil bestellen ga ik zeker naar dit bedrijf. Echt heel fijn chat gesprek gehad. Werd precies op de hoogte gehouden over de bestelling en bezorging via de mail. Alles was tot in de puntjes verzorgd.

Netjes aan de telefoon en duidelijke uitleg

Ben vriendelijk aan de telefoon geholpen en het bestelde is al de volgende dag netjes afgeleverd. Ook de mail wanneer het pakket bezorgd zou worden. Wij waren tevreden.

Goede kwaliteit

Vlotte levering en klantgericht.

Uitstekende grond, snel geleverd, van te voren gebeld.

Goede pellets, maar levering kan beter

Voor de eerste keer (bruine pellets) besteld bij Bustotaal. Erg tevreden over de pellets. Branden goed en geven weinig as. Levering kan beter. De pallet (zakken) waren op meerdere plekken beschadigd waardoor er na het opruimen in de opslag er redelijk wat pellets op de straat lag.

Erg fijn

Levering was op tijd en goede kwaliteit houtsnipper

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ