Prima schors. Bezorging te laat.

Jammer dat bezorging op vrijdag niet door ging. Had de dag vrijgekomen om het onmiddellijk te gebruiken in de tuin. Nu werd het op maandag bezorgd en staat het aantal dag op de stoep en in de weg, omdat ik nu geen tijd heb om het weg te werken.

Prima grond, geleverd op een pallet. Wel problemen met de levering

Hwt bestellen ging snel en gemakkelijk. Helaas kon er nier op de afgesproken dag (een vrijdag) geleverd worden. Na veel mailen en bellen ging de bestelling na dinadag, daarna op mijn verzoek naar vrijdag (een week later). Allom verbazing dat het ineens op maandag geleverd ging worden. Weer contact. Zou uit de uitlevering gehaald worden en weer naar de vrijdag verschoven worden. Prima! Dus daar srond ineens toch mijn bestelling op maandag voor de deur. Dankzij de buren waar ik het zolanf in de tuin mocht zetten, is her goed gekomen.

Snel en keurig geleverd.

Bloemenperk ziet er weer keurig verzorgd uit met mooie aarde, snel en vriendelijk afgeleverd.

Prima volgens afspraak geleverd

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs

Gemakkelijk te bestellen, snel geleverd en een goed product voor een scherpe prijs.

Prima produkt

Bigbag boomschors besteld, werd keurig voor het huis afgeleverd. Leveringstijd op de dag zelf veranderde wel steeds. Dus was even wachten, maar zeker de moeite waard.

Makkelijk, scherpe prijs en komen afspraken na.

Heb nu twee maal bij BusTotaal boomschors besteld. Makkelijk bestel proces, scherpe prijs, telefonisch advies was perfect en er werd geleverd op de afgesproken dag. kwaliteirt van boomschors was dik in orde. Het alleen maar positieve ervaring:)

Goede duidelijke website. Mooie materialen,snelle levering.

Mooie grond.

Te laat geleverd en niet op de plek zoals was afgesproken

We hebben pellets besteld, deze zouden maandag geleverd worden. Hiervoor thuis gebleven. Helaas werd dit pas woensdag. Op dat moment waren we niet thuis. We hadden gevraagd of de pellets in de garage gezet konden worden. Dit lukte niet??? Wij hebben bij thuiskomst de pellets zonder problemen alsnog in de garage gezet. Wat betreft de kwaliteit van de pellets, deze is heel goed. Weinig as.

goede keuze geweest.

snelle levering goed advies en oplossing. Prettig geholpen via telefoon.

Keurige service

Ook als er iets mis is met een bestelling snel een oplossing.

Mooi schoon schors

Schoon schor met weinig kleine delen of vervuiling. Natuurlijk af en toe een stukje aluminium folie of een takje, maar veruit binnen de geldende norm. Geleverd op afspraak op de juiste dag en de gewenste plek.

Alles keurig volgens afspraak geleverd.

Netjes volgens afspraak geleverd.

Goed en goedkoop

Voor zover ik het kan beoordelen is de potgrond heel goed. Het ruikt sterk naar mest, maar voor mij is dat geen probleem. Er zitten geen grote stukken hout in, zoals je bij andere potgrond regelmatig tegenkomt. Wij hebben nog twee pallets besteld.

Top geleverd

Bestelling van 3,5 kuub tuinaarde binnen 2 dagen geleverd. Augistiner aarde heeft een mooie losse structuur met veel organisch materiaal.

Een goed product

Een goed product en een snelle bezorging!

Prima levering

De boomschors in onze tuin was na 5 jaar weg. Net als ruim 5 jaar geleden, weer opnieuw besteld een bulkzak besteld. Die werd netjes geleverd op de dag die we zelf aangegeven hadden. De schors is mooi groot dus hopelijk blijft deze ook weer 5 jaar liggen

Op tijd en compleet geleverd

Ik had een pallet bemeste tuinaarde besteld. Alles prima en op gewenste dag afgeleverd.

Heel tevreden.

Mijn bestelling was op de plek bezorgd waar ik het wilde. Dus 100 procent tevreden.

Goed geleverd maar wel veel zakken stuk

Het product is geleverd op de dag die was aangegeven dus daar geen problemen. Er waren wel veel van de zakken stuk, waarvan sommige al gerepareerd met duct-tape. Nu komen ze binnen in de opslag dus dan is dat geen probleem, maar deze zakken in een schuur opslaan kan dan niet in verband met vochtigheid.

Levering op de dag van de afspraak binnen de doorgegeven periode.

Snelle nette levering

Makkelijk bestelproces. Snel geleverd. Flexibel , want bezorgdatum op ons verzoek aangepast. Prima product voor de prijs ervan.

Product goed, levering slecht

Twee bigbags met zand besteld. Dit worden op twee verschillende dagen geleverd. Waarvan de tweede op de dag zelf gemeld dat het geleverd wordt. Niemand was dus thuis. Via de deurbel besproken dat de tweede bigbag naast de eerst gezet mag worden. Chauffeur ging akkoord en bij thuis komst er achter komen dat deze midden op de oprit staat. Compleet in de weg.

Zoals elk jaar een bigbag schors besteld. Snelle levering, vriendelijke chauffeur. Daarover altijd dik tevreden.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ