Zeer tevreden!

Gekozen voor de Dennenschors aangezien die wat kleiner is dan de grote Franse schors en daardoor makkelijk tussen plantjes te verdelen is. Het ruikt overigens heerlijk! Ziet er natuurlijk uit, mooie kleur! Levering was zeer snel en vakkundig!

Uitvoering als aangeboden

De franse boomschors werd keurig op tijd en lekker snel afgeleverd. Het pas ziet er mooi uit!

uitstekend

Goede pellets en bestelling op afgesproken dag geleverd

Geweldige service

Bustotaal neemt de tijd om vragen te beantwoorden, denkt actief mee met haar klanten en levert zelfs op lastige plekken. Geweldige service!

volgens afspraak afgeleverd

In overleg op locatie geplaatst

Goede en snelle bezorging,

Erg blij mee

Goede prijs kwaliteit verhouding keurige levering volgens afspraak.

Prima firma.

Zeergoed

Mooi volgen afspraak geleverd.

Snelle levering goede prijs matige kwaliteit

De echte Franse boomschors wat matig vertegenwoordigd in de 1m3. Veel “afval” resthout

Prima ervaring!

Tevreden met mijn bestelling bij Bustotaal; prima site en tip-top levering op de afgesproken dag

Super snel en correct geleverd!

Netjes en snel geleverd.

Zand niet op afgesproken tijd geleverd

In overleg met de (vriendelijke) klantenservice had ik extra betaald zodat mijn ophoogzand op de afgesproken dag zou komen. Ik had al aangegeven dat ik een mail van het transportbedrijf had gekregen dat het later zou komen maar dit zou geregeld worden. Op de dag zelf kwam het zand niet en dit kon niet opgelost worden. Wellicht lag de schuld meer bij het transportbedrijf maar uiteindelijk is dat ook de verantwoordelijkheid van het bedrijf waar je bestelt.

Snelle levering, kwaliteit prima,

Levering veel te laat zonder bericht

In tegenstelling tot afspraak werd product niet geleverd op de afgesproken dag. Geen bericht niets. Zelf,maar bellen had de gehele dag gewacht. Pas week later bezorgd

Snelle en klantvriendelijke afhandeling

Goed toegankelijk en snelle reactie op vragen middels chat en telefonisch

Mooi snippers!

Jammer dat er in biologische tuingrond , plastic , glas en andere troep te vinden is. Veel werk aan gehad om dit zak voor zak uit te pluizen. De grond zelf is super.

Snelle levering, geen bezorgkosten kortom zeer te vreden

Prima spul

Het materiaal is prima, alleen de aflevering was iets te optimistisch. Eerst geschat om 13.09 tot 15.15.09 maar de deze werd progressiefelijk aangepast naar een veel later tijdstip. Niet verbazend omdat ons pakket achter in de vrachtwagen stond. Verder alles prima. Eb zoals ik zei “primaspul”.

Fantastische service

Bestellen al 2 jaar pellets. Deze keer, Vanuit de fabriek wat kapotte zakken en is direct opgepakt en verrekend. Echt top service.

Levering geheel volgens afspraak

Woensdag besteld, maandag geleverd. Duidelijke informatie over het tijdstip de aflevering. Behulpzame chauffeur die de pallet met potgrond neerzette waar ik graag wilde.

mooi op tijd geleverd voor een mooie prijs

mooi op tijd geleverd voor een mooie prijs

klantvriendelijke bestelling en snelle aflevering

Goed geholpen bij bestelling en aflevering van een 1 kubieke meter houtsnippers. Miste in de factuur benoeming van statiegeld voor zowel big bag als pallet. Bij navraag blijken beide niet meer ingenomen te worden, naar zeggen op basis van voorschriften/regelgeving. Hoe zo op weg naar hergebruik en circulaire economie? Dit is pure verspilling van grondstoffen.

Komen afspraken na van tijd van levering

Volgens afspraak geleverd, betrouwbaar

Prima bedrijf ook goed bereikbaar met de chat

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ