Prijs kwaliteit verhouding is goed. Supersnelle service. Zaterdag besteld, dinsdag in huis. Keurig op de hoogte gehouden. Kortom: een aanrader.

Op tijd en snel geleverd

Een mooi product deze bemeste tuingrond doet wat het moet doen,liggen.

Prachtige herstelactie!

Had 2 kuub houtsnippers besteld en worteldoek. Keurig en volgens afspraak werden de houtsnippers bezorgd. Het worteldoek was er niet bij. Mijn klagen daarover is door Bustotaal snel en adequaat opgepakt en bovendien ook voorzien van oprechte excuses. Ben daarom, ondanks aanvankelijk ongemak, toch zeer te spreken over Bustotaal!

Snel en netjes geleverd

Snel en netjes geleverd. Met de potgrond nog niet iets kunnen doen

Mooi afgeleverd en prima grond.

Zie boven

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering

Altijd snel en goed.

We zijn erg tevreden over Bustotaal, goede prijs, snelle levering en goede qualiteit pellets.

Goede service op tijd levering

Prima Pellets

Zeer professioneel en meedenkend

Prettige samenwerking. Goede afspraken mee te maken. Mooie kwaliteit en nette levering.

Mooi boomschors, hele slechte bezorging.

Het boomschors wat we besteld hadden. Is van een hele mooie kwaliteit. Alleen de bezorger van Trans Mission was een hele vervelende man. Ten eerste kwam die een half uur na de afgesproken tijd van 10.12 tot 12.12. Dat kan gebeuren. Maar hij had de pallet met boomschors gelost op een plek waar hij met de pallet niet door de paaltjes kon en dus niet bij ons voor de tuin kon staan maar 50 meter verder op. Toen mijn vrouw zei dat die via het andere straatje moest gaan want zo wel de pallet zo als afgesproken voor de deur kon zetten. Kreeg ze een grote bek opgezet en dat die maar 4 minuten Kreeg om te lossen. Hij bleef daar staan of hij ging mee terug. Kon ik een pompwagen gaan halen bij mijn oude werkgever om die pallet zo een heel blok om te rijden dat die wel voor de deur staat. Tip laat de chauffeur van te voren even bellen hadden we het gelijk kunnen zeggen. Dus product was top bezorging flop. Raad ander transport bedrijf aan.

scherpe prijs en heel snel geleverd

Niks op aan te merken dus een 10 van ons. Meteen nog een nieuwe bestelling geplaatst.

Snel besteld, snel bezorgd

Helemaal naar wens

Goede info en aanradig, daar na bestelling gedaan en deze was snel geleverd

Levering keurig volgens afspraak

Als de Haardblokken branden geven veel warmte cq energie en weinig rest afval. Ook branden ze mooi. Alleen voordat ze aan zijn moet je in verhouding veel aanmaakblokjes gebruiken.

Goede kwaliteit. Droog.

Goede kwaliteit en snel geleverd!

We hebben 2 m3 franse boomschors gekocht. Werd bezorgd door een alleraardigste chauffeur die moeite deed om het op de juiste plek te plaatsen. Fijn dat we de afleverdatum ook zelf konden kiezen.

Voldoet, uitstekend

Prima geleverd, alleen transport niet duidelijk

Bestelling en levering verliep prima alleen als ik een mail krijg dat ik iets geleverd krijg van "uw bestelling bij 160" rinkelt bij mij geen bel. Toch maar gebeld. Zorg voor een heldere afzender bij de transporteur.

Goed geregeld

Het bestellen en het bezorgen is probleemloos verlopen netjes hoor.

Snelle levering van uitstekende pellets

Super snelle levering en een mooi product…

Mijn eerste bestelling bij dit bedrijf, mooie en duidelijke web-winkel. Heb hier opsluitband van cortenstaal besteld. Vrijdag en maandag daarop geleverd. Erg tevreden en ga hier nog wel meer bestellen.

Goede ervaring

Snelheid van levering, oké Aflevering is goed. Correcte chauffeur.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering. Vriendelijke klantenservice

Zeer snelle goede levering

Order geplaatst snelle planning goed verzonden wat wil men nog meer bedankt hiervoor

snel en efficient

al meedere malen bestelt bij Bus. Niets op aan te merken

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ