Levering keurig volgens afspraak

Als de Haardblokken branden geven veel warmte cq energie en weinig rest afval. Ook branden ze mooi. Alleen voordat ze aan zijn moet je in verhouding veel aanmaakblokjes gebruiken.

Goede kwaliteit. Droog.

Goede kwaliteit en snel geleverd!

We hebben 2 m3 franse boomschors gekocht. Werd bezorgd door een alleraardigste chauffeur die moeite deed om het op de juiste plek te plaatsen. Fijn dat we de afleverdatum ook zelf konden kiezen.

Voldoet, uitstekend

Prima geleverd, alleen transport niet duidelijk

Bestelling en levering verliep prima alleen als ik een mail krijg dat ik iets geleverd krijg van "uw bestelling bij 160" rinkelt bij mij geen bel. Toch maar gebeld. Zorg voor een heldere afzender bij de transporteur.

Goed geregeld

Het bestellen en het bezorgen is probleemloos verlopen netjes hoor.

Snelle levering van uitstekende pellets

Super snelle levering en een mooi product…

Mijn eerste bestelling bij dit bedrijf, mooie en duidelijke web-winkel. Heb hier opsluitband van cortenstaal besteld. Vrijdag en maandag daarop geleverd. Erg tevreden en ga hier nog wel meer bestellen.

Goede ervaring

Snelheid van levering, oké Aflevering is goed. Correcte chauffeur.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering. Vriendelijke klantenservice

Zeer snelle goede levering

Order geplaatst snelle planning goed verzonden wat wil men nog meer bedankt hiervoor

snel en efficient

al meedere malen bestelt bij Bus. Niets op aan te merken

correcte en stipte levering

snelle en correcte levering. goed product

Gewoon goed geregeld. Ook met expeditie!

Bestelling liep vlot , even op internet besteld en afspraak gemaakt voor afhalen. En een poep en een scheet geregeld. Vriendelijk geholpen. Ik ben zeer tevreden

Awesome service. Good communication and quick delivery.

A very user friendly online buying experience. Quick service with a speedy delivery. Good quality product. I am very sattisfied.

Great service and product

Dear Team thank you. Great product, very well packaged, transported and delivered. The driver from the transporting company did great job. Thank you to all involved. Very happy

alles ok

Prima prijzen, snelle levering en goede kwaliteit.

goede service !

voor de 2 keer witte pellets besteld goede kwaliteit en snelle levering!

Prima.

De vorige keer had ik 9 zakken met gaten dus moest ik deze dicht tapen. Door dit geintje (wat ik heel erg irritant vond) heb ik getwijfeld of ik weer bij jullie wilde bestellen. De kwaliteit van de pellets gaf de doorslag. Dit keer ook maar 2 zakken met een gat erin. Dus dat wordt gelukkig ook beter. Tot de volgende bestelling.

Vriendelijke en behulpzame helpdesk

Vriendelijke en behulpzame helpdesk. Tevens een vlotte levering conform afspraak

Materiaal ziet er goed uit. Levering volgens afspraak.

Goed verzorgd ontvangen

Zeer tevreden over bezorging

Goede pellets, goede prijs

Pallet met pellets besteld. Netjes op het afgesproken tijdstip bezorgd. Prima prijs-kwaliteit

Duidelijk en goed.

Duidelijke site en goede levering.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ