Prima service en levering

Goed product, snelle levering en heel flexibel toen ik mijn bestelling wou aanpassen

uitstekend

afspraak keurig nagekomen , hout ook goed.

Snel en op tijd geleverd

De pallet kwam snel binnen, goede pallets. Helaas wel 3 kapotte zakken bij aankomst.

Niet goed genoeg

Bij aanschaf van 2 bigbags met eiken brandhout, veel te veel onbruikbare snippers en rommel tussen het hout. Wacht nog op compensatie. Bezorging was correct

Heel gemakkelijk bestellen, keurig volgens afspraak geleverd en op de plek die wij graag wilde. Mijn complimenten

Snelle en goede service

Snelle en goede service, mooie producten Pallets branden bij ons supper, geen problemen met branders of andere mechanisme.

Positieve ervaring, volgens verwachting

Makkelijk bestellen, snelle levering, ecologische tuin aarde. Goed bewerkbaar, fijne structuur.

Snel en goed afgeleverd

Bestelling geplaatst en wordt netjes afgeleverd op de juiste locatie

Bestelling

Na telefonisch contact kon dezelfde dag nog een pellet met pellets gehaald worden.

Netjes op tijd geleverd. Nette chauffeurs ook. Mooi in de tuin gereden. Hout is mooi van mix en droog. Wel veel kleine stukjes hout er tussen.

bestelling correct geleverd, over kwaliteit kan ik nog niets zeggen

ik ben nog niet toegekomen om de schors uit te strooien, zo op het eerste oog ziet de schors er goed uit

Goede prijs en produkt

Prettige telefooncontact en levering Zoals afgesproken. Prima levering via track en trace. Behulpzame chauffeur

Uitstekend.

Moet ik de pallet en de zak nog terug sturen?

Snelle levering en goed beteikbaar

Prima ervaring

Op maandag 2m3 premium frans boomschors besteld, donderdag op aangegeven tijd geleverd, Vriendelijke chauffeur van Transmission heeft op verzoek de big bag bij de poort van de achtertuin neer gezet. Wat mij veel werk bespaart. Top service. Product nog niet echt bekeken, dus nog geen oordeel over product kwaliteit

Super tevreden

Prima Netjes verpakt Op tyd geleverd Gewoon top

Vlotte bezorging

Goede bezorging en goed advies. De geleverde materialen waren goed verpakt dus prima in orde.

Stipte levering, prima kwaliteit potgrond

Uiterst voordelige prijs. Bestelling snel verwerkt. Goede communicatie rondom levering. Keurig verpakt. Bestelling betrof 2,5 m3 bemeste potgrond

Alles was goed geregeld tot en met die voordeur

Online besteld wat voor mij is altijd spannend als ik bij een bedrijf voor het eerste keer bestellen. Meteen een confirmatie via mail en een paar dagen daarna een track en trace mail. Chauffeur was netjes en heel service gericht! Top service

Supersnel en prima prijs

Dinsdag 1000 kilo pelletkorrels besteld en donderdagochtend stond de vrachtwagen al voor de deur. Prima service!

Snelle levering van een prima product.

Het bestellen verliep vlot via de website. Ook was er voldoende keuze voor het leveringsmoment. Een nadeel is (en dat geldt voor meedere leveranciers) dat we nu opgescheept zitten met een pallet waarop de pellets aangeleverd zijn.

Prima pellets en snel geleverd

Duidelijke site, makkelijk bestelproces en snel in huis. Prima dus!

Vlotte levering. Conform afspraak. Ligt inmiddels in de tuin.

Vriendelijk en efficiënt

In korte tijd besloten 6 kuub schors en een regen ton. Zo snel als we het besloten werd het ook geleverd en meedenkend wat altijd goed is.

Mooi spul, op de goede dag geleverd, alleen jammer dat er 9 uur stond aangegeven en ze pas om 12 uur hier waren, maar dat mag de pret niet drukken. Nette chauffeur, zette het precies daar waar ik t wilde hebben, conclusie: goed!

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ