Goede ervaring

Snelle levering van de pellets en ze werden in overleg met de chauffeur netjes op de oprit geplaatst mits de oprit niet te hoog is i.v.m een elektrische palletwagen.

Helemaal prima!

Houtsnippers zijn op de afgesproken dag bezorgd. Heel tevreden over de houtsnippers.

Geleverd conform afspraak

Geleverd conform afspraak

Niet goed geïnformeerd over uitgestelde leverdatum

Producten besteld, later laten afleveren. Op de dag van de aflevering kreeg ik bericht dat het die dag verstuurd was. Bij navraag bleek het helemaal niet verstuurd omdat er geen voorraad was. Ik snap dat er wel eens iets mis kan gaan, maar verwacht ook dat ik goed op de hoogte wordt gehouden. Immers mijn planning is er ook op afgestemd. toen er weer werd uitgeleverd kreeg ik alles conform (nieuwe) afspraak en is er ook netjes geleverd. Vandaar wel een aanbeveling

Gewoon prima

Ze hebben geleverd wat ze zeiden. Alles op tijd en wel

Probleemloze bestelling en bezorging, top

Probleemloze bestelling en keurig op tijd afgeleverd. De bezorger plaatste de pellets op de plek die ik zelf mocht aangeven. Kortom: Top!

2 m3 boomschors besteld. Woensdag besteld, donderdag al geleverd.

2 m3 boomschors besteld. Woensdag besteld, donderdag al geleverd.

Noors split besteld, ik ben tevreden over de service en de kwaliteit van het product.

Volgens de afspraak, gratis en op tijd geleverd op het aangegeven adres.

Netjes geleverd volgens afspraak

Omdat ze niet in de garage gelegd konde worden, heb ik ze zelf een voor een in de garage gelegd. Omdat het langwerpige zakken zijn ,liggen ze het zelfde als op de pallet. Super. Alleen jammer dat er 2 zakken stuk waren.

Snelle levering en naar wens

Product is naar wens, goede communicatie en een goed product naar verwachting.

Bezorger hielp goed met het juist plaatsen van de bestelling.

Wat ze beloven zijn ze keurig nagekomen

Wat ze beloven zijn ze keurig nagekomen

perfect

Goede pellets en snel en netjes bezorgd

Contact, bestelling en levering super verlopen.

Contact gehad over de mogelijkheid tot levering van 5m3 potgrond tot achter het huis. Er is vervolgens navraag gedaan bij de transporteur i.v.m. 10% helling van de oprit. Dit bleek geen probleem te zijn en de bestelling is keurig op de gewenste plaats 25 mrt vanaf de weg gezet.

alles goed geregeld

chauffeur ook meedenkend met de pallet

Goede service en correcte uitvoering van bestelling

Bestelling werd op het tijdstip geleverd zoals was aangegeven.

Snelle afhandeling en goede service

Ik had moeite met het direct betalen en voordat ik ging uitzoeken hoe ik het geld kon overmaken,was de bestelling al geaccepteerd.

makkelijk besteld en snel geleverd

Pallet potgrond besteld welke na twee dagen keurig werd geleverd.

Prima op afgesproken tijd geleverd. Prettige chauffeur heeft het op de juiste plaats neergezet.

Top bedrijf

Netjes en snel geleverd . Doen wat ze beloven.

Snel en secuur geleverd. Bij veel verschillende leveranciers pellets besteld maar nu voor het eerst geen zakken kapot. Voor het eerst een leverancier is toch spannend (het gaat om best veel geld) maar deze is zeker een aanrader!

Snel geleverd.

Goede materialen en sper snel geleverd

Mooie grondsoorten en top geleverd, snel en zorgvuldig neetgezet, we zijn erg tevreden

Bestelling snel geleverd. Pallet mooi op aan gegeven plaats gezet

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ