Goede prijs, snelle bezorging, prima product

Goede website. Duidelijk en eerlijke prijs. Gratis bezorging. Potgrond is luchtig en goed te verwerken. Geen grove stukken.

Goede snelle service

Werd eerst gebeld door de chauffeur dat hij er over 5 minuten aan kwam en netjes de pallet voor de garage gereden. Aanrader dus

Goede communicatie en netjes volgens afspraak geleverd

Duidelijke website, makkelijk bestellen en snel geleverd. Product voldoet aan de verwachtingen.

Goed spul , snel geleverd

Via mail op geattendeerd, besteld , super snel geleverd

helemaal goed

Netjes volgens afspraak geleverd en op de plek neergezet die wij graag wilden. Tot de volgende keer

Mooie en makkelijke website.

Was 1 zak pellets kapot foto genomen contact gezocht met bustotaal en geld terug gekregen.dat noem ik nou goede garantie.

Gewoonweg fantastisch.

Telefonisch op uitermate vriendelijke en behulpzame te woord gestaan. Niets was te veel gevraagd en werd zelfs aangemoedigd om eventuele verdere vragen opnieuw telefonisch te stellen. SERVICE met hoofdletters.

eenvoudig contact, duidelijke toelichting

betrouwbaar, redelijk geprijsd

Een goed product

Het transport is wat minder goed Er waren nogal wat zakken kapot.

Bestelling is volgens afspraak geleverd

Scherpe prijs, geleverd zoals op de website staat. Gewoon goed

prijs, prestatie

Top product met top service

Super vriendelijk, goed bereikbaar, denken mee, snelle levering, en goeie kwaliteit korrels dus niet lang zoeken maar bij Bustotaal boeken

Zeer goed telefonisch geholpen.

Binnen 2 werkdagen was het product geleverd. Telefonisch was ik zeer goed geholpen. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Snelle levering, goede kwaliteit houtsnippers.

Mooie houtsnippers, die snel geleverd zijn. Goede communicatie over de levering. Kortom uitstekend!

Super geregeld

Prima ervaring. Snel en goed geregeld

Nette mensen maar matige planning/ transport ervaring

Bestellen is eenvoudig. Telefonisch contact ook prima. Product mooi. Maar planning en levering ging drie keer mis.

slechte levering

witte pellets besteld en ik krijg bruine pellets. Jammer.

Maandag besteld en dinsdag al geleverd! Super

De scherpste prijs en snelste levering

Levering binnen 2 dagen, erg tevreden

Snel, goed en keurige aflevering

Goede service en snelle levering.

Vanaf het moment van bestellen is in overleg met het bedrijf de leverdatum geregeld. De info betreffende dag en tijd van levering ging bijzonder goed.

uitstekend

goede service