tijdig, op juiste plek én goede kwaliteit

Hele goede ervaring met de aankoop van een m3 boomschors. Deze werd snel geleverd en op een strategisch handige plek op de oprit gezet, zodat de auto er nog goed naast kon staan. De schors is van goede kwaliteit en mooie kleurstelling.

Goed geholpen!

Na een foutief adres heel snel recht gezet!! Zeer tevreden over service, product en levering!

Snel geleverd en kwaliteit

Zeer snel bezorgd en goede kwaliteit boomschors

Twijfelachtig

De bigback met schors voldoet aan de omschrijving maar was dus helaas op het verkeerde adres afgeleverd. Niet op nummer 35 zoals ook in de order bevestiging stond maar op nummer 25. Zacht uitgedrukt niet handig dus.

Uitmuntend ! Bizar snelle levering en de bestelde boomschors is topkwaliteit, 1 + 2 kuub

1 kuub besteld en binnen 2 werkdagen geleverd. Dit bleek te weinig te zijn, nog 2 kuub besteld en diezelfde dag is het nog verstuurd en een dag later afgeverd

Jammer dat er een extra pallet bij wordt gerekend

Goede kwaliteit en goede prijs

Goede kwaliteit en snelle levering

Bestelproces super makkelijk, levering via transporteur matig

Product maandag besteld, levering woensdag niet gelukt. Vrijdag na hemelvaart nog steeds geen product, wel geleverd volgens transporteur, maar niet op ons adres. Maandag Bustotaal gebeld, zij hebben ons goed geholpen. Als service is een nieuw product opnieuw verstuurd en nu wel binnen 1 dag ontvangen. Uiteindelijk met flinke wachttijd (buiten schuld Bustotaal) product ontvangen. Product is van goede kwaliteit en voldoet aan de verwachtingen.

alles volgens afspraak

ondanks dat het heel druk was, werd mijn bestelling op tijd en volgens afspraak geleverd! Goed product voor een prima prijs.

Ruim assortiment. Goede prijzen en snelle levering

Mooi product, zoals afgebeeld op de website

Minpunt was dat levering dagen later plaatsvind, zonder berichtje vooraf.

Altijd goed en snel

Diverse keren boomschors besteld en dan de franse. Altijd snel geleverd en nette kwaliteit, geen rommel er door.. om de paar jaar vullen we wat bij dan ziet het er mooi uit.

Voor de tweede keer besteld en voor de tweede keer super mooie houtsnippers ontvangen. Echt heel erg mooi materiaal.

even verder op de oprit zetten, geen probleem

goed, even verder op de oprit zetten, geen probleem

Prima! Levering snel geleverd

Mijn bestelling was op dezelfde dag nog op transport gezet en daarna was de ze ding oomprima te volgen.

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Heel tevreden.

goede prijs/kwaliteit, snelle levering maar geen goede communicatie leverdatum/tijdstip

Goede prijs/kwaliteitverhouding, snelle levering maar geen goede communicatie met btrekking tot de leverdatum en het verwachte tijdstip (er is geen track/tracecode verzonden door de transporteur waardoor het transport bijna mis liep). De aflevering zelf was overigens zeer correct en klantvriendelijk.

Snelle service en topkwaliteit product

Franse boomschors was niet makkelijk te vinden in het voorjaar. Bustotaal had voorraad die direct leverbaar was. Binnen 2 dagen geleverd. Topkwaliteit product.

Niet duur . Netjes thuis geleverd.

Nu 2x besteld, zeer tevreden.Snelle levering de volgende dag al in huis, goed product! Vriendelijke bezorger.

Snel en servicegerichte chauffeurs

Binnen paar dagen bestelling gebracht en een chauffeur die bereid was zelfstandig de materialen te plaatsen onder mijn carport.

Prima. Snelle levering!

Zeer snelle levering en goede communicatie erover! Top.

Boomschors geleverd conform afspraak

prachtig authentiek wijnvat

Wat een aanwinst in onze tuin, het wijnvat dat we zelf transparant gebeitst hebben waardoor deze een nog mooiere kleur krijgt, en 2 Franse bistro stoeltjes erbij.

goed spul. Leveringscommunicatie hapert.

Wij zijn gewend keurig een mail te krijgen over de levertijd. Die kwam niet en de vrachtwagen stond onaangekondigd voor de deur. Gelukkig waren we thuis.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ