goed spul. Leveringscommunicatie hapert.

Wij zijn gewend keurig een mail te krijgen over de levertijd. Die kwam niet en de vrachtwagen stond onaangekondigd voor de deur. Gelukkig waren we thuis.

Keurig afgeleverd

Zat goed verpakt

goede service

keurig op tijd geleverd

Snelle levering en prima prijs kwaliteit verhouding

Goed geholpen en netjes geleverd

Goed advies Netjes op de afgesproken plaats geleverd

professioneel, vriendelijk, betrouwbaar, prijs kwaliteit ook goed

bijzonder goed en prettig

Goed product en snelle levering

Pallet boomschors besteld op vrijdagmiddag en dinsdag al in huis.

snel geleverd .heel correct bedrijf

een heel correct bedrijf.

Vlotte levering

Betrouwbaar en vlot

Professioneel

Binnen twee dagen bestelde product in huis

Snelle levering en materiaal oké

De bestelling is vlot geleverd, 2m3 franse boomschors. Het blijkt moeilijk te zijn voor de transporteur, om een verzoek in te willigen, om op een afgesproken tijdstip af te leveren. Ik had vermeld bij de bestelling dat ik het graag geleverd wilde hebben op donderdagmiddag, 14-04-2022 na 13.00 uur. Dit heb ik ook nog eens telefonisch overlegd, met mdw. BUS Totaal waarbij werd beloofd, dat het goed zou komen. Wat is er gebeurd: Kom ik om 12.00 uur thuis, staat er een Bigbag, achter het woning. Ik ben gewend, indien er een afspraak wordt gemaakt, dan kom ik die ook na. Er is ook niet gebeld, hoe laat de chauffeur op het adres zou zijn!! De chauffeur is wel zo verstandig geweest, de Bigbag tegen de achtergevel te plaatsen.

Directe levering en prima service

Mijn bestelling is direct verwerkt en ook de aanlevering door de transporteur is conform afspraak verlopen.

Geen negatieve ervaringen

Een 8, alleen vanwege de mindere informatie door het vervoerbedrijf. Ik kreeg geen vooraankondiging zoals beloofd (tussen 08:00 en 10:00), maar pas vlak voor het afleveren (12:35 - 14:30.) Gelukkig was ik thuis, anders had het een probleem geworden.

Ohh, wat ging het mis... En daarna goed! Complimenten!

Pellet korrels besteld. Door BusTotaal geleverd aan distributeur voor aflevering thuis. Raakte er een heel pallet met pelletkorrels kwijt. Distributeur hield de boot af. Geen probleem! Lost BusTotaal op met distributeur. De volgende dag stond er een pallet pelletkorrels voor de deur... Geregeld door BusTotaal. Service met een hoofdletter "S"

Correct behandeld, snelle levering

Op vrijdagmorgen eerst telefonisch contact gehad, toen direct besteld en maandagmiddig om 15.00 uur geleverd.

zeer goed

vlotte levering en prima afgeleverd

Uitstekend bedrijf.

Zeer goede ervarinb met dit bedrijf. Erg vriendelijke mensen. Klein probleempje mijnerzijds heel goed en snel opgelost. En op tijd geleverd. Aanbevolen.

Negatief.

Er is nog steeds niets bezorgd, dus er is niets te beoordelen.

zeer goed

snelle levering en werd op plek van bestemming geplaatst

Netjes!

Goede communicatie over de levering. Zending stond keurig verpakt op een pallet. Helaas had de vervoerder geen mogelijkheid om deze over een drempel van 5 cm te tillen. 1 zak sneuvelde en we moesten handmatig link de schuur zetten.

Prima produkt geleverd

Wij hebben Franse boomschors gesteld. Heel vlot geleverd en het ziet er weer prachtig uit. Enige minpuntje was, dat het de chauffeur niet lukte om de big-bac op de oprit te zetten, waardoor ik onmiddellijk aan de bak moest om de weg weer vrij te maken !

Geleverd zoals beloofd

In het weekend besteld en op dinsdag netjes geleverd. Prima levering door Transmission geregeld en boomschors is van prima kwaliteit. Tevreden klant.

Super snelle levering!

Snel geleverd, onderste zakken van het pallet waren alleen gescheurd dus 3 zakken pellets open en over de grond!

Levering was snel en bezorger erg vriendelijk

Niet geleverd

Materiaal is niet geleverd. Via de transporteur vernomen dat de levering is vervallen. Nu maar hopen dat het geld wordt teruggestort.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ