Helemaal top

Snel en keurig afgeleverd. En de schors is helemaal goed

als van ouds alles keurig geregeld

idem

Vlotte levering, prima product.

Mijn Big Bag boomschors van prima kwaliteit werd vlot geleverd en netjes in overleg neergezet.

Mooie boomschors

Keurig netjes en volgens afspraak

Voorkeur voor bezorgdag geen probleem. Tijd klopte als een "bus" . Zeer nette attente chauffeur.

Boomschors zoals verwacht!

Levertijd anders dan op de site aangegeven

Voldoende

Het was zoals ik verwacht had. Jammer dat er nog wel stenen tussen zaten. Het was alleen jammer dat de bezorgers nauwlijks voldoende materieel hadden om de bigbaggs te bezorgen

Nog niets ontvangen

Ik kan geen beter oordeel geven zonder ontvangst van het bestelde.

Prettig en snel geholpen

Was er om een aanhanger met los gestort frans boomschors te halen. Werd snel en goed geholpen, het werd netjes in de aanhanger gestort.

Prachtige kwaliteit boomschors

Prachtige kwaliteit boomschors, goede service, persoonlijk geholpen, keurige levering. Aanrader!

prima levering alleen 1 dag te laat.

prima levering alleen 1 dag te laat.

Supersnel en geweldig.

Na de bestelling was het snel geregeld en binnen en daar ben ik super tevreden over.. Zelfs 2 bestellingen gedaan en uitstekend verlopen,

Snelle goeie levering

Snelle goeie levering, tevreden

Prima prijs en prima service

Zeer snelle levering

De big bang met 1m3 stond een dag na bestelling al op de oprit. De kwaliteit van de boomschors is goed te noemen. Al snap ik dat de premium nog beter is. Vorige jaren was er nog geen premium en was de kwaliteit beter. Ook leek de hoeveelheid minder dan vorige jaren. Maar het zal vast 1m3 zijn...ik kan het niet na meten.

Goed product , goede prijs

Bustotaal heeft op de site staan ...vandaag besteld( voor 16 uur) ...morgen bezorgd. Dit staat zelfs op de bigbag waar de schors in bezorgd is Ik heb donderdag besteld .... werd pas maandag bezorgd ( dit , terwijl de koerier vrijdag wel in het dorp was en een bestelling bij mijn dochter bracht) Nu vind ik het geen probleem, ik zat er niet op te wachten , maar ... ik stel me voor dat klanten daar rekening mee houden en hun planning op afstemmen Dan is het heel vervelend als dan niet de vlgd dag wordt bezorgd. Ik zou zeggen ... even aanpassen op de website

Het duurde even maar dan heb je ook wat.

Onduidelijkheden in de communicatie

Voor 16:00 uur besteld lukte dus niet zonder opgaaf van reden. We ontvingen een mail waarin stond dat de bestelling om 16:00 uur overgedragen zou worden aan de besteldienst alleen bleek dat dat pas een dag later te zijn. Op de dag van levering zou er een mail zijn tussen 8 en 10 over het moment van bezorging en de chauffeur zou een uur van te voren bellen. Dat werd dus een mail iets na 12 uur waarin aangekondigd werd wanneer de bezorging zou zijn. Dat klopte verder goed. Nette jongeman die de bestelling keurig op de gewenste plek zette. Geleverde materiaal was prima.

Website en telefonische reactie zijn misleidend

Ik bestel potgrond voor 16.00u en de website zegt volgende dag levering. Na een dag wachten opgebeld: voor het weekend heeft u alles in huis. Na het weekend in de loop van de ochtend maar eens gebeld want ik heb geen enkel bericht gehad. De transporteur heeft zelfs nog niets ingepland. Onduidelijk of er nog geleverd wordt

Bestelling duurde iets langer maar na telefonisch contact te hebben gehad met de reden van de verlate reden, op de afgesproken dag geleverd dus top! Mooie Dennenschors ruikt heerlijk

Wel betaald, geen factuur ontvangen

Ik heb al meerdere keren om een factuur gevraagd maar heb deze nog altijd niet ontvangen.

Zeeeer snelle levering! Perfect!

Mooie producten, scherpe prijzen en een zeer snelle levering.

Super zoo als tijd

Altijd goed

Op tijd en conform aanbieding op website

Houtsnippers waren zeer goed dwz geen vuil en niet te klein. De bestelling werd netjes op de oprit geplaatst

Snelle en vriendelijke levering.

Besteld en snel geleverd. Was allemaal heel eenvoudig. Top.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ