Niet geleverd de volgende dag

Product is dicht bij de deur afgeleverd. Helemaal prima. Alleen erg jammer dat niet de volgende werd geleverd. Voor 16 uur besteld zou de volgende dag geleverd worden. Dit staat ook zo op de website vermeld. Er loopt zelfs een tellertje af met de tijd die je nog hebt om iets te bestellen. Erg jammer

correcte afhandeling van mijn bestelling

Overzichtelijke webwinkel en goede en correcte uitvoering vaan de bestelde zaken.

Zoals altijd TOP

Koop over de jaren heen regelmatig Dennenschors (zakken) en zoals altijd een vlotte goede levering en het meest belangrijke.... goed spul waar mijn onkruid een hekel aan heeft ;-) De tuin heeft ook een mooi aanzicht door dat schors.

Verbeterpunt: Factuur niet op naam. Teveel gruis tussen Franse boomschors

Precies wat ik wilde en netjes geleverd

Mooi voor onder de trampoline en in het speelhuisje. Perfecte speelplaats voor de kinderen met de boomschors. Netjes geleverd, ondanks dat ik er niet was is het keurig op de oprit afgeleverd.

snelle levering binnen 24 uur

Super goed aardige mensen aan de telefoon

Je wordt goed ge informeert over de status van levering van het bestelde product

Het enige wat niet overeen kwam met de website is dat er op de site staat dat je een uur voordat het geleverd wordt, wordt gebeld. Ik werd gebeld toen de chauffeur op de stoep stond. Maar dit was voor mij verder geen enkel probleem, dus geen minpunten!

gewoon prima

Plezierig en goed.

Slechte levering

2 wijnvaten besteld. Zouden de volgende dag geleverd worden. Door een fout bij de transporteur waren de vaten niet bij de juiste partner aangekomen. Vaten zouden de eerstvolgende werkdag geleverd worden. Diverse personen in stelling gebracht. Geen vaten geleverd.

100% volgens afspraak

100% volgens afspraak

mooie regentonnen

jammer dat de aanbieding niet meer gold, daardoor was ik 40 euro meer kwijt dan ik aanvankelijk dacht

Uitstekende service. Meedenkende en meewerkende chauffeur. Prima.

Uitstekende service. Meedenkende en meewerkende chauffeur. Prima.

Snelle levering en goede kwaliteit.

erg tevreden

snelle bezorging altijd opnieuw bestellen

prima levering cacaodoppen in een bigbag

slechts een paar dagen na de bestelling, wat heel eenvoudig was via internet, de bigbag met cacaodoppen ontvangen. ook de chauffeur heeft op mijn verzoek de bigbag op een voor mij handige plek afgeleverd.

Snelle levering en goede kwaliteit

Levering van 1,5 m3 boomschors besteld en binnen 2 dagen in huis. Kwaliteit /prijs verhouding is wat mij betreft dik in orde. Binnenkort volgt denk ik nog een bestelling

Twee wijnvaten besteld, goede service en fijne levering

Prima geregeld. Goede prijs, snelle service.

prachtig wijnvat geleverd keurig ingepakt

snelle levering mooi product

levering volgens afspraak mooi product

Tit op heden iets ontvangen...

Na meedere malen via de mail en telefonisch contact nog steeds niets ontvangen.....

mooie houtsnippers, levering verliep (buiten schuld bustotaal) niet al te vlotjes

Snelle reactie bustotaal bij aankoop, goede bereikbaarheid bustotaal toen aflevering haperde. Resultaat na uitspreiden snippers erg mooi !

vlotte aflevering, mooi wijnvat

prima eerste ervaring met Bustotaal